|
|
| reveal |
| med "lös" menade jag som en vanlig t-shirt, med "tight" menade jag en som är lite tightare :D en riktig "spänniströja" är det väl inte frågan om? (dvs sjukt tight) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Svårt att veta vad vi kan få eller göra än så länge ... allt är möjligt men då måste vi kunna leta tag på allt också...
Så länge vi bara har frågor och önskemål men inget underlag att rota bland så känns det lönlöst
men...
Imorgon ska jag åka till en tryckare under dagen, där ska jag kolla vad dom har för typer av t-shirts, vilka typer av tryck dom kan göra med vilket precision och vilken hållbarhet dom trycken har.... hur mycket det kostar att göra allt från 1 till 3 4 tryck på en och samma t-shirt, om han kan göra tryck åt en om man vill ta med egna t-shirts och isf. vad det skulle kosta
Jag hade sen tänkt att sammanställa var och ens förslag och göra en POLL likt denna... men som sagt en sak i taget...
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=35051
För att folk ska lätt ska kunna jämföra med samma bakgrund hur en eventuell t-shirt kan se ut.
Ni som gjort motiv och har olika ideer föreslås jag mejlar det till mig på djsteve@home.se Skicka med bilder som ni gjort och hur ni har tänkt er att dom ska sitta på "er" t-shirt...
ett tips.... vitt lyser i UV-ljus ;)
Less is more ;) |
|
|
| OracaZ |
| tight så klart...ni som vill ha lösa är säkert tjockisar...men jag älskar er endå |
|
|
| Glorie |
ja deltar inte i denna poll heller, eftersom ja ändå måste ha en specialgirltröja..
men tight e snyggare ;)
*dreggel |
|
|
| AC. |
Det blir mycket enklare om vi vet i det närmaste exakt vad vi vill ha redan från början
Hur blir det med storlekar, vi vet ju sedan tidigare att det finns ett par sjukt långa kids här på forumet och de som är lite kortare också |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|