|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by zamson
jo du har så rätt... Men om biljettpriset ligger runt 300 tror jag att folk letar sig dit för musiken och inte för att gå loss på spriten (då kan dom ju lika gärna hänga på nåt sunkhak som residence eller nåt). tycker att fokused visade att 18 funkade på nyår. 18 biljett och 20 i dörren - skulle vara klockrent |
Håller med fullständigt. iofs tycker jag folk borde klä sig snyggt och neon-grejerna kanske passar bättre in på docklands än någon klubb i stan...
Men hur blir det för oss som är 19 och vill gå på lemon8, Jake? |
|
|
| Vizay |
jag tycker inte dom ska ha dresscodes där dom förbjuder sneakers å tingar en ha finskor å osköna kläder....så länge de inte e för extrema kläder å inte för ovårdat så borde man komma in
kan verkligen tänka mig hur skönt de måste va å stå å dansa flera timmar i finskor...huga |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tycker inte dom ska ha dresscodes där dom förbjuder sneakers å tingar en ha finskor å osköna kläder....så länge de inte e för extrema kläder å inte för ovårdat så borde man komma in
kan verkligen tänka mig hur skönt de måste va å stå å dansa flera timmar i finskor...huga |
jag har typ finskor.. eller det e typ en blandning mellan vinter skor och finskor typ :)
men förhoppningsviss så får jag la se hur det e den 28:e :) |
|
|
| jake |
| quote: | Originally posted by AC.
Håller med fullständigt. iofs tycker jag folk borde klä sig snyggt och neon-grejerna kanske passar bättre in på docklands än någon klubb i stan...
Men hur blir det för oss som är 19 och vill gå på lemon8, Jake? |
Hmm, återkommer med svar inom kort.
Jag brukar använda pumps på klubb. Röda, med stilettklackar och små paljetter på... |
|
|
| AC. |
Så hur blev det?
Jag kommer i vilket fall som helst befinna mig vid dörren till götakällare och göra ett försök och hoppas på det bäst :)
Om jag nu skulle få höra att man säkert kommer komma in blir det till att köpa biljet. ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|