return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 
Jätteöverraskning!!!!

jake
Vänner,

jake aka jayk aka snakey heter Jacob och jobbar på Fokused med P-ham, Mange och Tingan. Dvs, jag postar lagliga affischer ;) ähum...snygga affischer iaf.

Det är 20år på Stacy. Lite småklantigt av mig att skriva annat. Dörrpolicy bestämms av ägaren till stället som ni vet och det kan variera hur hårt den praktiseras. Ett propert yttre och trevlig sätt kan, betning på "kan", dock öppna dörrar. Det var således inte ett "officiellt" uttalande.

Hoppas att vi ses ikväll eller den 8 feb.

Love and music is all i need :)

/jayk
WhiteRussian
quote:
Originally posted by jake

Hoppas att vi ses ikväll eller den 8 feb.

Eller?! Vad e det för bull, jag kommer då OCKSÅ, ;)
Gaby
Jag lyckades övertala dom andra till att gå på Seaman bara för din skull kära vita ryssen ;)

Och nu så är det ju inge snack om saken... nu när Seb är inställt!!!
Så alla glada och nöjda och missar inget!!! *me very happy*
zamson
fan va alla gaggar om kläder... man blir så jäkla trött på svenska klubbar ibland...visst man kanske inte ska komma dit i en trasig o skitig ICa t-shirt... men vafan... "casual clubwear" det är ju fan det som borde gälla.. jag vet hur kämpigt det är att dansa i 4 timmar i finskor.. jag tar hellre på mig mina classics.
zamson
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Tro mig. Det kommer du att göra, stämningen på 18-års ställen är obefintlig, bara massa hetsiga människor som dricker som djur, grymt jobbigt.

Skippa att fylla 18 å gå direkt på 20 e mitt tips, ;)

jo du har så rätt... Men om biljettpriset ligger runt 300 tror jag att folk letar sig dit för musiken och inte för att gå loss på spriten (då kan dom ju lika gärna hänga på nåt sunkhak som residence eller nåt). tycker att fokused visade att 18 funkade på nyår. 18 biljett och 20 i dörren - skulle vara klockrent

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden