|
|
| AC. |
Modet har svängt lite så jeans kan ses som lite finare byxor, men då duger knappast de dära crtocker jeansen på JC för 300:-
jeans och skjorta är den normala standarden för mig med
Självsäker och rak på sak givetvis med lite äckligt smör på toppen av det brukar funka så länge man inte är helt ute och cycklar
Ang. det dära med ögona stämmer det, min bror, pollen alergiker som inte druckit en droppe var för full när han skulle ut på krogen (hans ögon var illröda pga alergin) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
Modet har svängt lite så jeans kan ses som lite finare byxor, men då duger knappast de dära crtocker jeansen på JC för 300:-
Självsäker och rak på sak givetvis med lite äckligt smör på toppen av det brukar funka så länge man inte är helt ute och cycklar
Ang. det dära med ögona stämmer det, min bror, pollen alergiker som inte druckit en droppe var för full när han skulle ut på krogen (hans ögon var illröda pga alergin) |
ojdå.. låter ju inget vidare med din brorsa :/
annars så kan man alltid köra med det som min farbror gjorde när vi skulle till ett ställe och kolla på pete heller har jag för mig det va... va 16 och det va 20 / 22 på stället, så min fabror sa att han var min farsa och att jag kom och hälsade på honom från norrland.. det bästa va ju att det funkade :)
inte för att jag tror att dörrvakten trodde ett dugg på honom, men ändå.. var ganska roligt... var första gången jag va ute :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by AC.
Ang. det dära med ögona stämmer det, min bror, pollen alergiker som inte druckit en droppe var för full när han skulle ut på krogen (hans ögon var illröda pga alergin) | Inge fel på jeans men om man ska ha större chans att komma in är det inte att föredra om man inte går på ett lantis hak...
Boende är la inga probbs... du har ju alla TAs i sthlm att sova hos.... jag bor i en tvåa så jag har plats för fler dårar :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det ryktas från Monday Bar forumen att samma jävla kväll som Tiesto ska lira i sthlm så ska Trance Nation ta plats i stan... Bra att tajma alla jäkla fester på samma jäkla dag.... Jag skulle nog kanske välja Trance Nation eftersom det isf kan vara Ferry och Armin.... vem vet...
Tiesto ska ju ändå på kryssen... så tänker jag.
Men då får man höra mer rykten om att Monday Bar kanske i alla vrede mot Focused väljer att dumpa Tiesto eftersom det var deras vassa kort till kryssen och kanske fixar en annan jätte inom trance...
Detta och mer där till finns att läsa bland forumet på Monday Bar
:eyespop: |
|
|
| lonne |
Tja, har bara skummat igenom tråden och hajat att Tiesto är är bokad
til den 28/3. Det jag undrar är var han kommer lira ? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|