|
|
| AC. |
mitt senaste införskaffade jeans var väl ett par månader sedan
kostade strax ovanför tusenlappen om jag kommer ihåg rätt tog iofs igen det med ett par billiga skor strax under 400spänn om jag minnsrätt även denna gång :P
vfad jag vill önskar mig är enny snygg skjorta har iofs önskat mig det ett tag och fått en 2 skjortor
mest av allt beöver jag ett par nya jeans och gärna någon tröja
mpste verkligen shoppa lite... men vågar inte för pengarnas skull
och tro inte jag klär mig som någon riktig brat, dit har jag en bra bit kvar |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
mitt senaste införskaffade jeans var väl ett par månader sedan
kostade strax ovanför tusenlappen om jag kommer ihåg rätt tog iofs igen det med ett par billiga skor strax under 400spänn om jag minnsrätt även denna gång :P
vfad jag vill önskar mig är enny snygg skjorta har iofs önskat mig det ett tag och fått en 2 skjortor
mest av allt beöver jag ett par nya jeans och gärna någon tröja
mpste verkligen shoppa lite... men vågar inte för pengarnas skull
och tro inte jag klär mig som någon riktig brat, dit har jag en bra bit kvar |
jag kör alltid med jeans och skjorta när jag e ute :)
men brat e jag knappast... fan vad sur jag blev på min fasta nu då.. märkte att han hade tvättat min senaste skjorta i tvättmaskin som det e hand tvätt på... den har krympt något så om det inte fixar sig så får han fanimej ta och köpa en ny till mig... har ju bara haft den en gång :(
och jag hade inte ens lagt den bland tvätten.. :whip: grrr |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Gaby
Onani är bra för att hålla ett bra sexliv ;) |
anser onani, perverst...tillvida man inte gör det i...hmm, ordnade former. skit samma, det är iallfall dåligt att vissa kan gå och inte andra.
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag som gammal klubbare kan trixen för att komma in
*Vårdad klädsel vilket innebär, inga jeans, inga jumpa dojjor
* Se nykter ut, själv har jag clear eyes du kan låna om du vill för det är på ögonen dom kollar ens nykterhet, ja om man nu inte svamlar som fan.
*Kom tidigt då är vakterna lugnare och trycket in är inte lika stort
*Var artig, minsta tjaffs med en dörrvakt å deras penis säger stopp, ingen har så mycke stolthet som en dörrvakt
*Se självsäker ut som att du vart där tusen gånger innan. För mycke snack väcker vaktens uppmärksamhet och dom får mer tid att se vilken typ av person man e.
Många vakter skiter i leg så länge man e över 18, ingen vill ha bråkstakar tex. även om dom e långt över 18
Jag har blivit nobbad men efter lite lugnt prat har dom gått med på att släppa in mig och säger "ja okej för den här gången då" |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag som gammal klubbare kan trixen för att komma in
*Vårdad klädsel vilket innebär, inga jeans, inga jumpa dojjor
* Se nykter ut, själv har jag clear eyes du kan låna om du vill för det är på ögonen dom kollar ens nykterhet, ja om man nu inte svamlar som fan.
*Kom tidigt då är vakterna lugnare och trycket in är inte lika stort
*Var artig, minsta tjaffs med en dörrvakt å deras penis säger stopp, ingen har så mycke stolthet som en dörrvakt
*Se självsäker ut som att du vart där tusen gånger innan. För mycke snack väcker vaktens uppmärksamhet och dom får mer tid att se vilken typ av person man e.
Många vakter skiter i leg så länge man e över 18, ingen vill ha bråkstakar tex. även om dom e långt över 18
Jag har blivit nobbad men efter lite lugnt prat har dom gått med på att släppa in mig och säger "ja okej för den här gången då" |
vad e det för fel på jeans?? ;)
gympa dojor.. hmm. äger jag ens ett par... jo, klart jag gör det, men jag använder dem aldrig.. iallafall inte när jag går ut.
komma tidigt e ett bra knep... och vara artig grejen funkar alltid, för som du sa så har dörrvakter sin "stolthet" :)
om jag nu bara har ledig när det e så e det ju inte så mycket problem kvar :) bara boende och resa typ |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|