return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Jätteöverraskning!!!!

robstar
quote:
Originally posted by mindshooter
Gör dom verkligen det då? Om man har åldern någorlunda inne. Jag har aldrig testat så jag vet inte hur hårt det är....

När ja gick till München på nyår så fråga dom först efter leg, sen om jag hade biljett.
Men om du ser ut som 23 så kanske du klarar dej.;)
AC.
Jag håller med Gaby,tycker 20års gränsen är bra även fast jag är 19. Jag har lätt att störa mig på de mindre mogna personernas betende.

Men jag tror iofs om du kommer med biljett att du kommer in som 18åring bara du är tidig.

Och glöm inte, allt sitter i kläderna ;)
dbl
quote:
Originally posted by AC.
Jag håller med Gaby,tycker 20års gränsen är bra även fast jag är 19. Jag har lätt att störa mig på de mindre mogna personernas betende.

Men jag tror iofs om du kommer med biljett att du kommer in som 18åring bara du är tidig.

Och glöm inte, allt sitter i kläderna ;)

i kläderna.. och vad för kläder e det???
AC.
dyra tred saker du vet
Sådana dära byxor men får köpa ett par av och avnända 7 dar i veckan för att man hade inte råd att köpa ett par till
dbl
quote:
Originally posted by AC.
dyra tred saker du vet
Sådana dära byxor men får köpa ett par av och avnända 7 dar i veckan för att man hade inte råd att köpa ett par till

hehehe... köper oftast jeans... inte bara "vanliga" blåa då utan andra typer av jeans också.. ;)
fast byxor kostar ju runt 1000:- minst :)
vilket fick mig att tänka på att jag behöver nya brallor

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden