return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Jätteöverraskning!!!!

Gaby
Måste tyvärr säga att jag tycker det är skönt att det är 20. Tyvärr så är det inte samma sak med folk som inte har varit ute så mycket. 18-års gräns betyder tyvärr attitydsproblem och sånt...

När man är så gammal som stackars lilla jag är så blir man petig och tycker att sånt är så barnsligt jobbigt... SORRY men jag måste säga det.
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Dj_Activated
är ni säkra på att det är 18 om man har köpt biljett i förväg? Fyller ju 18 nu i februari så det skulle vara perfekt... :)

Skicka ett mail till Fokused och fråga när det börjar dra ihop sig. Men eftersom det vart det på alla andra Fokused events så skulle jag bli förvånad om det helt plötsligt blev 20 med biljett nu när Tiesto dyker upp...
WhiteRussian
Håller väl iof med, men de flesta 18 åringarna är inte så våldsamma som krogägare tror. Tyvärr hjälper juh inte det då det finns ett fåtal som förstör för alla andra...som vanligt. :(
Endre
quote:
Originally posted by dbl
:haha: :haha:
har inte du flickvän???? ;)

mjo...men orkar inte knulla hela tiden :rolleyes:
mindshooter
Men jag är 17 vid tillfället, om jag nu lyckas fixa en biljett. Tar dom då för givet att jag är 18 då eftersom jag har en biljett?

I annat fall kan man väl fixa biljett och hoppas? Jag är då 1 månad under 18.... ser ut att vara 23 :D ....eller inte

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden