|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ska på träningsläger till Prag, Tjeckien i april.
Sen blir det väl en vecka till medelhavet i sommar.
Har 3st olika resemål som jag å mina polare väljer emellan:
Ios, Grekland
Aiya Napa, Cypern
Ibiza, Spanien
|
Är träningslägeret uppladdning inför fixa veckan vid medelhavet eller det har ett annat tema.
Själv ska jag, ta examen, jobba, försäsongsträna. Ser redan nu ut som en kass sommar :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Aendy
Är träningslägeret uppladdning inför fixa veckan vid medelhavet eller det har ett annat tema. |
Hehe, träningsläger med fotbollslaget jag lirar i... :)
Blir väl en "röjjarresa" som vanligt :D
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag var där 2000 så kolla in bilder på min hemsida om du har lust...
Enda negativa är att det är dyrt att leva där... annars e klubb livet helst sjukt bra... det finns fan allt |
Jag var på din sida för ett tag sedan å spanad in dom.. ;)
Jag var i Ayia Napa i Oktober 2001, då var det ju slutet på säsongen men tyckte att det var HELT OK. Som du säger så var det ganska dyrt att leva. |
|
|
| Vizay |
jag hoppas på att bli ivägsläppt till holland....kanske sensation eller någon annan fet happening...men allt beror på vad husdemonen säger å bestämmer i slutändan...
vad jag vet so far är väl att jag kommer befinna mig på västkusten några veckor på vårat landställe.....kanske blir te att gli förbi i gbg å hälsa på alla TA's därifrån ;) |
|
|
| Dj_ExOn |
| Vizay då är jag en av dom, den andra TA'n är dbl.. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Vizay då är jag en av dom, den andra TA'n är dbl.. :) | Så även trance christer om inte jag minns fel... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|