return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl

Dj P.A!
Fleming kommer!!!!!!!!!!!! Underbart!!!!
var på Trance Nation och beklagade mig över att kryssningen kanske skulle komma att bli ett antiklimax. Sedan dyker karljäveln upp igen!!!! 3 timmar Ferry inte heller helt fel. Vilken vår denna har varit, Tiesto, Gielen, James Holden, Marco V, Ferry och nu Fleming x2.
Man kanske inte behöver åka till ibiza i sommar för att få sitt behov. Stockholm duger ju gott denna vår.

Läääääängtar till på onsdag.
Treo
Aj , har blitt förkyld.. hoppas det hinner gå över tills på tisdag. Kanske man inte borde vart utomhus i t-shirt ännu.. grr

-Treo-
verminator
wooha

3 syke dager igjen!!

gleder meg som en unge nå!!!!
eXton
fy fan snacka om att man bygger upp förväntningarna nu! kommer säkert sluta med att man däckar innan Ferry börjar lira :D

Steve: så gammal e du väl inte? mitt gäng är iaf 23-26 hela bunten. Vår hytt ska va fetast är vår målsättning
SteveTranz4ever
Hubbahubbabläää... har precis vart å lirat innebandy i 2 timmar... .har inte rört på påkarna sen Renaissance...

Min kondis är inte bra alltså men det har var iaf bra uppladdniong inför stundande kryss

NÄRA NU !!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden