|
|
| Dj P.A! |
Fleming kommer!!!!!!!!!!!! Underbart!!!!
var på Trance Nation och beklagade mig över att kryssningen kanske skulle komma att bli ett antiklimax. Sedan dyker karljäveln upp igen!!!! 3 timmar Ferry inte heller helt fel. Vilken vår denna har varit, Tiesto, Gielen, James Holden, Marco V, Ferry och nu Fleming x2.
Man kanske inte behöver åka till ibiza i sommar för att få sitt behov. Stockholm duger ju gott denna vår.
Läääääängtar till på onsdag. |
|
|
| Treo |
Aj , har blitt förkyld.. hoppas det hinner gå över tills på tisdag. Kanske man inte borde vart utomhus i t-shirt ännu.. grr
-Treo- |
|
|
| verminator |
wooha
3 syke dager igjen!!
gleder meg som en unge nå!!!! |
|
|
| eXton |
fy fan snacka om att man bygger upp förväntningarna nu! kommer säkert sluta med att man däckar innan Ferry börjar lira :D
Steve: så gammal e du väl inte? mitt gäng är iaf 23-26 hela bunten. Vår hytt ska va fetast är vår målsättning |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hubbahubbabläää... har precis vart å lirat innebandy i 2 timmar... .har inte rört på påkarna sen Renaissance...
Min kondis är inte bra alltså men det har var iaf bra uppladdniong inför stundande kryss
NÄRA NU !!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|