return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl

morakickers
quote:
Originally posted by Glorie
det måste vara ett 7-jäv*a stort dansgolv de har i den färjan alltså om de ska mata in 3000 pers. Och alla lär va där när Tiesto spelar :) hoho.....tufft :)

sist hade de ett ganska rymligt housegolv förutom ett fett technogolv... denna gång:

quote:
Originally posted by morakickers
Silja Symphony och Silja Serenade är de två världsunika systerfartygen
med en 150 meter lång shoppinggalleria i mitten. Denna hade vi tänkt
att göra om till ett gigantiskt dansgolv

... svårt att föreställa sig men jag tror det kommer bli GRYMT!!!

hoppas även det blir bra ljus, för er som missade fokused's nyårsfest kan jag säga att deras lasershow var fet... hoppas det blir ngt liknande! :D

monday bar bokar hela färjan, på alla deras arr är det 20 (minimiålder för medlemskap) = inga vanliga svensson som ska supa och slåss kommer ombord! sist var de hårda på 20-årsgränsen, dessutom typ 10 tullare och 2 knarkhundar som sniffade alla vid påstigning hehe
Glorie
quote:
Originally posted by morakickers
men denna gång kommer de tydligen göra om shopping-gågatan till dansgolv... hörde av en polare att den är typ 150 m lång den där gågatan... med hytter runt omkring... svårt att föreställa sig men jag tror det kommer bli GRYMT!!!

asså! låter ju grymt, minst sagt! :D snacka om att det folket kan få båten i gungning om alla beslutar sig för att hoppa på samma gång :D inte utan att man blir lite sugen alltså....
morakickers
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
På helger är det 23 och vardagar 20.... På Lucia kryssningen var det 20 :gsmile:

aha, deras nya helggrej (monday bar weekend) har 23 som gräns? det var som fan, hur gör de m alla trogna medlemmar strax över 20? ...

men du apropå biljetterna, jag tror det var så att en del släpps 31/1 på sture, hälften av resten typ 3/2 samt resterande 1500 biljetter senare (när sponsorerna säger ok)? så det går nog få tag på minst en vecka efter 3 februari, eller vad tror du? jag vet inte hur snabbt de gick sist, och med tanke på hur lyckat det var sist och tiesto så... ingen aning.
-=Kotten=-
Tiesto...låter lovande...
e han den enda trancdjn som är planerad?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Tiesto...låter lovande...
e han den enda trancdjn som är planerad?
Det sägs att full line-up släpps 3e Februari.... man får se :) Men jag lovar det blir as kul ändå.... det var det på Lucia kryssen å jag e trancEaddict in i själen.... endast en trance dj då... Guy Ornadel...

Sist gick biljetterna på 5 dagar.... nu kostar dom dubbelt s mycket förmodligen så jag tror inte dom går lika fort...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden