|
|
| Aendy |
| En liten fråga, pumpar det musik dygnet runt eller det finns chans att återhämta sig utan att bli orolig för att man missar nåt bra (tänker på att åldern måste ta ut sin rätt) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
En liten fråga, pumpar det musik dygnet runt eller det finns chans att återhämta sig utan att bli orolig för att man missar nåt bra (tänker på att åldern måste ta ut sin rätt) | På förra kryssen så var det uppehåll i hela 2 timmar :P ha ha men jag sov mellan 8 på morgonen till 10.30 typ sen va man rätt seg men tog ett par groggar sen var man på gång igen å rocka som fan...
Tro det finns rätt bra möjligheter att vila ut... man behöver ju inte se all alla alla... bara favvisarna |
|
|
| -=Kotten=- |
| skulle dom släppa fler biljetter som folk pratade on förut eller är det helt slutsålt nu?? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Oj oj oj... de skulle du inte sagt.. .sist nån sa så så vakna den killen upp dyng rak i en livbåt som sjöräddningen hade hittat upp mitt på östersjön... ha ha ha
Nä men nog fan ska du få en shot av mig i present... | hahah :crazy: :crazy: :tongue2
ser fram emot shoten iaf :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
På förra kryssen så var det uppehåll i hela 2 timmar :P ha ha men jag sov mellan 8 på morgonen till 10.30 typ sen va man rätt seg men tog ett par groggar sen var man på gång igen å rocka som fan...
Tro det finns rätt bra möjligheter att vila ut... man behöver ju inte se all alla alla... bara favvisarna |
hehehehehe... börjar inte du bli för gammal för sånt stävä ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|