|
|
| Gaby |
Premiär fredag 31 januari!
Efter 10 år varje måndag är det dags för en riktigt bra helgklubb.
Att få ta över dansgolvet på Stockholms bästa klubblokal, Sturecompagniet har varit lite lite av en dröm som nu blir sann.
Fredagen den 31 januari har vi stor premiär för vår nya fredagssatsning Monday Bar WEEKEND. Tung klubbmusik och sköna männinskor varje fredag 22-05. Självklart kommer du som Monday Bar-medlem in till lägre entré. Inbjudan samt lineup till premiären kommer i brevlådan inom kort. Förköp till premiärkvällen kommer även att släppas.
"Monday Bar Original" (som Coca-Cola skulle uttryckt det) kommer
dock tillbaka under våren i lite mindre format veckovis på måndagar
samt med jämna mellanrum med specialfester med tunga utländska
dj-besök.
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ahhh YES ... har väntat på att Monday Bar skulle släppa nyheter om detta.... Det här ska jag dra på fast inte den 31a dock för då ska ju jag på annat håll... |
|
|
| Gaby |
Hmmm... jobbigt när Dave Seaman spelar på Stacys... Stures efter den festen helt enkelt! Börjar nog på stures, drar till stacys o sen tillbaka till stures??? Fan måste allt hända samma dag???:whip:
Fast jag kanske inte behöver bry mig eftersom jag kanske inte ens är i Sverige då...:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Hmmm... jobbigt när Dave Seaman spelar på Stacys... Stures efter den festen helt enkelt! Börjar nog på stures, drar till stacys o sen tillbaka till stures??? Fan måste allt hända samma dag???:whip:
Fast jag kanske inte behöver bry mig eftersom jag kanske inte ens är i Sverige då...:rolleyes: | Härligt.... sorry men det känns bara bra att man inte e ensam... som sagt, varför ska allt hända samtidigt så man missar massa gött :confused:
.../ Steve:gsmile: |
|
|
| Gaby |
| SEB FONTAINE ;) is coming ... ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|