|
|
| knomaden |
Steve: De har screentryckeriet på plats i sin egna fabrik som därför blir billigare utan att kompromissa med kvaliteten, med samtliga tillverkningssteg och direktleverans i ett enda paket direkt till Sverige, där OAM Uganda står för avhämtning vid lastkaj i Industrial District, Kampala, Uganda, där distributionen sker Småländsk/Ugandisk/Gnosjöisk kostnadsmedvetenhet :).
Den finns även i långärmad och pikémodell, samt vanliga eleganta skjortor av "Melkatyp", både kortärmade och långärmade till farsan. Och linnen, kalsonger, jeansskjortor etc...
Men vi fokuserar t-shirts i initialskedet av etableringen av denna verksamhetsgren.
Som sker ungefär nu :).
Och vidare - skall kolla om de kan ta en enstaka "udda" och trycka, där prisskillnaden enbart blir på "råvaran", det vill säga prisskillnaden mellan otryckt långärmad och kortärmad, i ett enstaka tryck på den långärmade i samma svep... |
|
|
| JayBee |
jo jag vill ha en långärmad. typ som den jag hadde på mig på devotion typ fast med sweta tryck.
här ser vi en utav samma model som jag köpte fast jag har bara annorlunda tryck och detta är vad jag skulle vilja ha som sweta t-shirt.
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Du är en klippa knomaden.... ska bli intressant att se vad vi kan få ner priset till när väl det är tid för att ta fram det :) |
|
|
| knomaden |
Thx, Steve :toocool: :toocool: (Blues Brothers "We're on a mission...")
MEN!
No one can do it alone...jag är långt ifrån ensam i detta värdeskapande! Vi är en lång radda som gör detta möjligt. Bland annat några tusen ekologiska bomullsodlare i norra Uganda, samt ex vis Ugandamästaren i Marathon 2000 och kurstvåan vid civilekonomutbildningen vid Makerere University Business School Joseph Muwonge, VD för OAM Uganda, och gänget i OAM's styrelse, kassör Rikard Jansson, Excel-guru och sustainable trade manager, samt sekreterare Mattias Larsson Club PuLS/Event Manager, promotional and communicational strategist. Och 49 investerande medlemmar, ex vis Laszlo och Jofawe här på SWETA...
:) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by knomaden
Thx, Steve :toocool: :toocool: (Blues Brothers "We're on a mission...")
MEN!
No one can do it alone...jag är långt ifrån ensam i detta värdeskapande! Vi är en lång radda som gör detta möjligt. Bland annat några tusen ekologiska bomullsodlare i norra Uganda, samt ex vis Ugandamästaren i Marathon 2000 och kurstvåan vid civilekonomutbildningen vid Makerere University Business School Joseph Muwonge, VD för OAM Uganda, och gänget i OAM's styrelse, kassör Rikard Jansson, Excel-guru och sustainable trade manager, samt sekreterare Mattias Larsson Club PuLS/Event Manager, promotional and communicational strategist. Och 49 investerande medlemmar, ex vis Laszlo och Jofawe här på SWETA...
:) |
Japp - som ni ser så är det mig ni ska tacka, om någon! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|