|
|
| Dj_ExOn |
| Man får helt enkelt göra sina egna shirts om man vill ha dom. |
|
|
| JayBee |
| altså jag försöker verkligen komma på någon bra ide men det är så jävla svårt. dessutom är jag inge vidare på att rita :P |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har enbart fått två förslag på den tiden som gått... svagt intresse... |
Jag är väldigt intresserad, problemet är att jag verkligen inte är bra på layout/grafik etc, så jag har helt enkelt inga förslag att lämna in :)
Kom igen nu, vet att det finns flera här på forumet som är grymma på grafik! :cool: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag är väldigt intresserad, problemet är att jag verkligen inte är bra på layout/grafik etc, så jag har helt enkelt inga förslag att lämna in :)
Kom igen nu, vet att det finns flera här på forumet som är grymma på grafik! :cool: |
word ^^
skulle oxå göra en om jag var bra, men nu e jag inte det :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Man behöver ju faktiskt inte vara nåt proffs på grafik på datorn... faktum är ju att vi BÖR undvika allt för avancerade saker iom. det medför ökade priser... vem bryr sig om skuggor och 100 olika gråskalor...
En enkel idé räcker... fan kolla på trancEaddicts orginal/första t-shirts... enda anledningen vad jag har fått för mig att folk på sweta inte gillar dom är pga. fonten... tycker jag e löjligt... det är ju trancEaddict... tankarna ska väl dra en till siten eller ;)
Ber er återigen också kolla in TCs t-shirts... enkla som fan och dom funkar och säljer som satan... där fråga dom inte folk direkt hur det skulle vara hittan å dittan utan sa bara här har ni... köp eller ge fan i det... det funkade... kan fixa fram samma tryckare som dom använda.
Bla ett tryck dom har på sina t-shirts är UV-behandlat vilket gör att det lyser extra mycket i UV ljus vilket ger en coolare look... all text dom har är enbart i vitt...
Tänk inte för mycke... enkelhet kan lätt slå avancerade saker ! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|