|
|
| mindshooter |
Jag ska slänga upp min logga för beskådning igen...
jag tycker att det är viktigt att tröjan kan kopplas till sidan...annars finns det inte riktigt något syfte..därför tycker jag att en svart tröja vore både enkelt, passande, bra och snyggt... :) |
|
|
| knomaden |
Hej!
Jag vill bara komma in med ett inlägg här...
Vi skulle kunna ta denna order när det väl kommer till skott med tryck!
Jag vill verkligen intyga att vår verksamhet - där produktionen till process och resultat är ekologiskt/ekonomiskt/socialt/kvalitetsmässigt hållbar och avkastningen går till fattigdomsprojekt och i övrigt är icke-vinstdrivande - skulle må bra av att få en najs order från SWETA på denna officiella t-shirt! Ni gynnar indirekt även vår vidare uppbyggnad av vårt feta klubbkoncept Club PuLS, nu inne på sin nionde upplaga detta år imorgon :). Se separat posting!
Läs vidare mera på http://www.on-a-mission.org om bakgrunden - och sedemera... länka er vidare till våra affärsområden där vår PDF om t-shirts finns att ladda ner under "Sustainable Trade"!
Jag vill redan nu peka ut att bomull är en av de mest besprutade grödorna vanligtvis där kläder ofta produceras under mycket orättvisa förhållanden med utnyttjande av arbetskraft i bortre asien - och att vi i kontrast har till salu direktprintade t-shirtar ekologiskt producerade som vi får tryckfärdiga direktimporterade från vår partnerfabrik i Kampala Industrial District Uganda med schyssta arbetsförhållanden - som också har en tia per t-shirt till vår investeringsfond för långsiktiga fattigdomsprojekt - till fortfarande ett bra pris :).
Och det är en högkvalitativ t-shirt vi pratar om. En som håller för rejäla omtvättar (färgning sker INNAN tyget tillverkas redan på trådnivå, vilket ger en högre färgäkthet och tvättålighet), kan fås i vilken färg som helst helt enligt era önskemål, och som vi garanterar håller denna kvalitet rätt igenom, med en bomull som sägs vara världens näst bästa (efter den som odlas i Egypten).
Läs mera på PDF:en som finns på vår webb :).

Peace,
Anders
*spänd av förväntan avs resultat av denna information till denna underbara del av världen som kallas SWETA* |
|
|
| mindshooter |
Härligt anders, thats the spirit :)
hur mycket skulle det kosta med 100 t-shirts, svarta med fyrfärgstryck? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag hadde altså inget logo förslag utan hadde bara förslag på grund färgerna på T-shirten :) |
jaja, men skicka ALLA bidrag till honom ändå.. :) |
|
|
| dbl |
antar att det e en "vanlig" t-shirt anders.. eller????
vill ju hellre ha en någorlunda tight modell |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|