|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Scul
bra förslag steve.... vi ska nu äntligen aktivera och bestämma oss |
:stongue:
japp! Låt oss aktivera oss :)
| quote: | Originally posted by Aendy
Detta händelseförloppet kan bli intressant |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
hohoho... japp.... även jag ska följa detta med spänning... ni som inte vet tidigare skeenden kan bläddra tillbaka nåra sidor och läsa vem som kämpade mest för att få till stånd ngt. och se hur många andra som verkade intresserade.. och vad kämpen till slut sa :) Jag finns dock med här och kommer med åsikter vad gäller t-shirtdesign. jag tycker verkligen de vore kul med en tröja. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
:stongue:
japp! Låt oss aktivera oss :)
|
skrev jag något fel? ;)
| quote: |
hohoho... japp.... även jag ska följa detta med spänning... ni som inte vet tidigare skeenden kan bläddra tillbaka nåra sidor och läsa vem som kämpade mest för att få till stånd ngt. och se hur många andra som verkade intresserade.. och vad kämpen till slut sa :) Jag finns dock med här och kommer med åsikter vad gäller t-shirtdesign. jag tycker verkligen de vore kul med en tröja. |
det tror jag med. därför tycker jag att trådet för inta 'blöda en viss död' (kan man skriva så?) .. :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
skrev jag något fel? ;) |
nä, jag tycker det e roligt/gullit att det är DU som arbetar för den goda sakens skull :) Lycka till säger jag bara, vi har ju vart här förut :)
| quote: |
det tror jag med. därför tycker jag att trådet för inta 'blöda en viss död' (kan man skriva så?) .. :) |
nee, man kan inte skriva så :) man kan skriva: "för att tråden inte ska gå en hemsk död till mötes" (men nu tog jag ju det liiite ur sitt sammanhang) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kan vi inte en gång för alla i allafall ta fram det OFFICIELLA SWETA trycket ???
Inte som det vart tidigare... jag vill ha si.. jag vill ha så men inte si... jag vill ha en flashig t-shirt typ en sån som jag aldrig hittade på Saturn...
Inte hundra olika officiella sweta-shirts utan bara EN... :gsmile:
Ska vi göra ett nytt försök ?
Isf. uppmärksamma mig och andra på detta och sen föreslår jag att alla mailar sina bidrag och ideer till mig på steve@liquidsunset.org så presenterar jag om en tid ,när det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla får rösta på som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det är det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect...
VISA VAD NI GÅR FÖR :gsmile:
(eller e jag helt efter och det har redan tagits fram en utan omröstning ?) |
|
|
| dbl |
låter bra det steve....
alla mailar steve sina tryck, o sen gör vi en poll o bestämmer.
men vi måste ha en dödlinje (vågar inte skriva engelska ordet efter svenska vs engelska tråden eller va den nu hette.. hehe)
o glöm inte att göra trycken i 300dpi... minst 150 iallafall...
om man nu inte gör den i illustrator som man helst ska |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|