|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by reveal
Dj_Activated: tror man brukar skriva trancEaddict med litet t (fast stort E)... eller har jag fel? tänkte på adressen i dina loggor |
sant, men Swamper brukar skriva TranceAddict i sina nyheter på första sidan så jag blev lite osäker på hur jag skulle ha det. Men det går ju alltid att ändra :)
förresten, är det någon som vet vad det är för teckensnitt på bilderna här på TA? T.ex. den blåa texten Forums högst upp på den här sidan. |
|
|
| reveal |
jag, personligen, vill ha med "trancEaddict", både för att att visa att jag hänger på sidan och för att visa att jag gillar trance sjukt mkt :)
vidare vill jag ha med nickname, gärna stort över ryggen, som nån sa, det ska synas vem man är ju ;)
och så vill jag ha med nån cool logga som vi kommer överens om... inget nummer |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
tycker fan alla har så jävla brottom!! :whip:
lugna ner er och få nått bestämt istället, alla ska vara så jävla petiga när inget ens är bestämt! | Håller med... Jag startade tråden igår... bättre att sammla ihop all info och ideer...
Personligen vill jag inte ha en jätte blaffa med mitt nick på ryggen
Hellre på ärmen eller som sagt litet vid bröstet, jag e säker på att det ser mer stilrent ut...
Vill ha trancEaddict.com så man ser att de e en site å inte en vanlig tranceberoende person... om mna inte har .com med så åtminstånde tycker jag man ska ha det klassiska trancEaddict fonten med samma färg.... kolla in dom förslag som kommit med dom officiella tröjorna... dom är mer inspirerade från själva siten
Medlemms nummer känns helt onödigt...
Less is more |
|
|
| Dioxys |
precis :)
så kom med fler förslag kanske? eller är alla "slut" på kreativiteten? :)
skulle vara bra med ett konfirmerande om alla är färdiga med alla bidrag?
så kunde vi ha nån poll om vilket tryck som är bäst!
och det där med personliga tryck? är inte det rätt krångligt att fixa i masstryck? :conf: |
|
|
| SWE_TRANCE |
bra idé detta här tycker jag!
Jag tycker att om man ska ha med namnet/nickname någonstans så är det med liten text på armen. Grodan tycker jag inte har så stor betydelse, men som Steve sa så tycker jag att det ska stå trancEaddict.com.
Jag kommer med ett par seriösa förslag senare ikväll, tror inte chefen skulle bli så glad om han såg att jag pysslade medt-shirt utformning till TA.. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|