|
|
| mindshooter |
Jag gillar den blå skarpt Nyx :) fast av nån anledning så ser jag den hellre på en stor "hood" tröja på ryggen...vad tycker ni andra?
Ska fixa med det där du sa Reveal...byta plats oxå |
|
|
| Glorie |
Nyx! ....assnyggt!!!!
det e fan coolt om man slipper ha nån figur... å bara ha snygg text sådär fast de där krumelurerna e en part of it så att säga
ja e grymt impad.. hade ja ägt en reklambyrå nu, hade ja nog anställt dig på direkten :p
ja lägger ner mina bidrag :D |
|
|
| mindshooter |
ok haha nu har jag lagt in din medlemmsnummer som "spelarnummer" reveal :) Och ändrat så att färgerna passa bättre...vad tycker ni?
FRAMSIDA
BAKSIDA
 |
|
|
| reveal |
hohohoh :)
spelarnummer är kanske inte aktuellt :D
dock: det lär vara sjukt mkt dyrare att trycka i färg, man kanske ska ka enbart vitt tryck på svart t-shirt? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
hohohoh :)
spelarnummer är kanske inte aktuellt :D
dock: det lär vara sjukt mkt dyrare att trycka i färg, man kanske ska ka enbart vitt tryck på svart t-shirt? |
beror juh på som sagt om vi gör det på Steves jobb och pyntar färgen...annars faller iaf hela min konstuktion heh...den bygger juh på färg
jag gillade idén med medlemmsnummer :) Visar hur många jävla medlemmar det faktiskt finns hära |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|