return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Bästa festen du vart på?

Glorie
För mig e det helt klart Trance Energy februari förra året...trots att min kompis var sjuk och vi missade en rad dj's...
Första gången ja var på en riktig och stor fest.. alla intryck...människor, atmosfären, musiken....Inte att förglömma: lasern!!!! aaaah....underbart!!! That was when I became a Hollandaddict :D :crazy:
Endre

mmmmmmmmmmm....lirade på ett ställe...även om det var billigt och fattigt med folk så tyckte jag ändå att vi seglade ganska långt ut i oändligheten ;)

TrancE_GyLLe
FULL MOON PARTY @ KO PANGNAN THAILAND

as coolt.. mellan 8 - 10000 pers som rockar på pangnans strand...

ni lär ju åka dit om ni är i thailand... =)

// GyLLe
Glorie
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
FULL MOON PARTY @ KO PANGNAN THAILAND

weeee, cooolish...var du där?? :D :D tell me everything

en kompis till mig i klassen var där ett tidigare år.. så ja har intervjuat honom lite :D han e verkligen inte nåt fan av trance eller så.. men han sa att det var Jäääkligt bra.. så kul å höra sånt där.. när folk som inte gillar trance blir lite frälsta sådär :D
x-dream
Love parade 2000 vart grymt coolt även om det inte är en fest som trance energy eller så så vart det mycket nice.....

Skönaste festen....Tiesto på Gorgoues re-opening kvällen hette det om jag inte minns fel...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden