|
|
| dbl |
| vet inte riktigt vem jag skall rösta på, men det blir nästan jan johnston pga att glorie glömde bort henne.. mobbning.. får ta och trösta henne nu :) |
|
|
| NordLight |
Yo!
Vi börjar med DJ. Min röst går helt klart till Smokin Jo. Diggar inte hennes sets direkt, men hon är nog den enda tjejen som faktiskt kan titulera sig DJ. För att vara DJ måste man kunna mixa och brudarna i pollen stinker hårt... rent tekniskt. Jag vet att jag får skit nu, men de får spelningar just av den enkla anledningen att dom är tjejer...
Producent: Jan Johnston eller Astrid
Greetz
NordLight
;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
vet inte riktigt vem jag skall rösta på, men det blir nästan jan johnston pga att glorie glömde bort henne.. mobbning.. får ta och trösta henne nu :) |
-Aaaaa :)
| quote: | Originally posted by Nordlight
brudarna i pollen stinker hårt... rent tekniskt. Jag vet att jag får skit nu, men de får spelningar just av den enkla anledningen att dom är tjejer...
|
-jag håller inte med, men jag ger aldrig skit :)
hoho....
jag tycker förresten att AngyDee-bilden som Nyx postade påminner om prinsessan Madde... bara det att Angy Dee är mörkhårig och det är inte M :)
Hade jag gjort pollen idag hade jag givetvis lagt till Angy Dee, Jan Johnston och Lisa Pinup :) |
|
|
| Dj_ExOn |
Min röst läggs på annan och det är Dj Anneli!
Hon är hur grym som helst! :eek:
Tokröjj varje gång hon spelar! :disbelief |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Aendy
Anar jag lite smaskigt skvaller här eller tolkar jag "och elva gånger en annat set" till "elva gånger på ett annat sätt" helt felaktigt? |
jag menade elva gånger en annan (live)set ... men det e fast detsamma :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|