|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
själv har ja varit på samma event som Sonique å Anne Savage.. (missade :( aj aj
|
hum var höll du hus igentligen...ni lät mig ju se savage i typ 5-10min iaf..å jag doter å hum nån mer såg ju typ hela slutet av soniques set...ingen större miss kanske men var lite kul iaf...skräll att hon skulle sjunga i breaken på flera av låtarna:p :p:rolleyes:
men hon droppa iaf 12 inch thumpers -dont cross the line som sistalåt...riktigt skön uk hh...:cool:
femme fatale var oxå där lol...men missa hela:( vore riktigt intressant å höra ett set me henne...
iövrigt e väl typ lashes å resten av tidygirlsen förutom Auburn en hit:P))
Sis Bliss...fortf inte sett live:mad:
e kul att det blir mer å mer blandat..liksom va gör jockandet till en killgrej...??förutom att killar kanske e mer intresserade av tekniskaprylar å så men iaf.....
det enda som e störande e när kvinnliga djs gör karriär på att dom e modelsnygga typ å inte kan jocka, å ändå får spelningar på stora events...tex va på nån norsk hemsida minns inte hennes namn men iaf hade hon spelat på bla hyperstate å futuredome, stod nått i stil med norges främsta kvinnliga hh dj eller om det var norden...iaf fanns det set å dra hem och var verkligen inte mkt å hänga i granen iaf..varken i låtval eller skill...men dock hade hon utseendet med sig..så lätt det kan va:rolleyes: |
|
|
| Pjox |
Kanske kan vara så att en kvinling Dj som inte är jätte bra fast är snygg får mer spelningar än en lite bättre lite fulare kanske har o göra med att det finns fler killar som styr det hela och går på fler fester än tjejer?
Jag har inte så stor koll direckt men kanske har nått o göra med nått sånt ändå? |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad menar du... du menar att du har hört samtliga spela och kommit fram till att just lockarna får Monika Kruse att lira bättre... ;)
*Nu har jag missuppfattat dig så det är bäst förklarar* :toothless |
steve, det var en ren utseende bedömning
jag har alldrig hört nån av dom spinna någonsing |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by montana
steve, det var en ren utseende bedömning
|
Är det så vi ska tolka en ev lista med manliga DJ:s oxå? |
|
|
| DJ_Laszlo |
| DJ Astrid äger. Vet däremot inte hur hon ser ut... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|