return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
trance4ever or not ?

SteveTranz4ever
Det har varit ett par diskussioner om man kommer att älska trance eller ens lyssna på det om 20/30/40/50 år...

Vi vet ju att musiken förändras hela tiden så det är kanske inte just denna musik vi lyssnar på idag som vi lyssnar på då även om vi kommer att kanske då och då plocka fram en gammal antik Magik 3 å drömma oss tillbaka

Själv har jag redan lyssnat på elektronisk musik i typ 12-13 år... i början var det 90-talets techno... råsynth/synth i slutet av 80-talet... Och jag är ju kvar inom samma changer än

Hur kommer då tidens ungdom se tillbaka på oss hur vi såg ut nu, förmodligen kommer dom skratta lika gott precis som jag tittar tillbaks på 70-talets dansband och skrattar åt deras utstyrsel...

Kolla denna länk så får ni er ett gott skratt
http://www.omodern.com/Kultis/pages/garvis.html

Ha de bra / SteveTranz4ever :gsmile:
dbl
Live spelning på årets Trance Energy med artister som
- Gert Jonnys: sten hård techno till 100%
- Ivan Henrys: Bättre trance får man leta efter
- Torlenners: med dem grymma psytrance hittarna "min orangea dress" och "dina vackra ögon"
- Bert Bennys: Hardtrance när den e som bäst

Troligtviss så tror jag vi kommer att lyssna på trance, eller vad det nu utvecklas till eftersom det e det vi har växt upp med.
Om man kollar på gammlingarna så lyssnar ju dem på samma eller liknande musik som dem växte upp med
Vizay

fan dom ser ju nästan ut som ena riktiga neonrejvare dom grabbarna...hur hippa som helst :D

skulle kunna döda för dom där brallorna ;)
Kraith
Vadå, dansbanden ser väl lika löjliga ut nuförtiden också. :disbelief :stongue:
303
i do enjoy opera very much...

jag kommer alltid att lynnsa till vad jag lyssnar till nu. det kommer altid att påminna mig om min ungdom, det är därför våra föräldrar lyssnar till the beatles etc.. eller iaf en liten del av anledningen...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden