return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
Skivbutik i sverige?

OracaZ
ohh :) tack för tipsen...juno har så dyr shipping :( kanske därför det blir bra o snabbt..men men får kika upp den där butiken mindshooter snacka om...inte hört talas om...
SteveTranz4ever
Ny affär för den som gillar techno

www.dioderecords.nu
Endre

www.djservice.org

där hitt jag Energy 52 - Café Del Mar (John 00 Fleming och Three N One Update)

där fins LoLo - melody och lite Push grejer tror jag, samt Marco V prylar samt :p AVB - yet another Day, nya remixes på It's A Fine Day.
System F - Solstice.

Dj_Irish
Cloud69 - 69 ways är antagligen slutsålt i de flesta butiker. Det fick jag erfara när jag skulle ha tag på den för ett år sedan. Men misströsta inte, gå in på www.lightningrecords.be, Bonzai's moderbolag, Låten är släppt på underbolaget XTC och det går aldeles utmärkt att beställa den därifrån. Eller, det gjrode då iallfall.

I övrigt kan jag varmt rekomendera www.juno.co.uk som nätbutik. Även www.deejay.de om ni inte är rädda för tyska. Slår juno i priser gällande europeiska släpp och slår det mesta i Sverige, även när fraktpriset är inkluderat. Jobbig anmälningsprocess för att kunna lyssna och utnyttja det schyssta lagringssystemet dock.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden