|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by AC.
Vad fan killar....
Skaffa flickvän! :tongue2 |
Har lagt ner allt skit inom det området. Har visat sig att det inte finns några bra ändå. Jag lägger ner min energi på saker som ger mig något istället. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Aendy
Har lagt ner allt skit inom det området. Har visat sig att det inte finns några bra ändå. Jag lägger ner min energi på saker som ger mig något istället. |
Så sant så sant....Håller med dig där Aendy... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
:D :D En dag som denna skulle inte jag gå ut i kortbyxor iaf....Mycket kallt...:D :D
Den är rätt trevlig att ha en dag som denna Simpsons boxen...Blir alldeles för uttråkad på vintern... |
JAg har tankat ner ca 70 st simpsons-avsnitt som jag brukar titta på :) Ska tanka alla tänkte jag...Alla är runt 200 MB så det är rätt så grym kvalitet :p
Aendy: Det är när man kommit till stadiet att man tänkte lägga ner tjejer som dom dyker upp :) Saker o ting kommer när man slutar att leta. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
JAg har tankat ner ca 70 st simpsons-avsnitt som jag brukar titta på :) Ska tanka alla tänkte jag...Alla är runt 200 MB så det är rätt så grym kvalitet :p
|
Det är ju nice det....Fast dock roligare att ha alla på DVD imo...Fast det kostar ju lite mycket... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
en gissning är att alla, som inte redan har det, vill ha det :) fast dom som redan har det vill ju iofs också ha det.. ;) |
du har nog rätt alltså
människan är ett flockdjur :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|