|
|
| reveal |
var sugen på att festa idag, men ingen är hemma, eller på festhumör :( istället har jag absolut ingenting att göra... så jävla tråkigt
men eftersom jag har så tråkigt nu, så måste kryssningen bli raka motsatsen :D |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by reveal
var sugen på att festa idag, men ingen är hemma, eller på festhumör :( istället har jag absolut ingenting att göra... så jävla tråkigt
men eftersom jag har så tråkigt nu, så måste kryssningen bli raka motsatsen :D |
dra till fusion på mosebacke, dom har alltid nice house på lördagar och mkt folk, iofs kanske du inte bor i sthlm.. jag har iaf 5 min att gå dit hemmifrån :P |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by impulze
dra till fusion på mosebacke, dom har alltid nice house på lördagar och mkt folk, iofs kanske du inte bor i sthlm.. jag har iaf 5 min att gå dit hemmifrån :P |
jag bor i lund, ca 60 mil från sthlm, så det blir kanske en lite väl lång promenad :p |
|
|
| Smekbar |
| hmm.. hela dagen har varit seg deluxe... :/ gillar inte de negativa effekterna av alkohol... :/ men men... sånt e väl livet antar jag... har iaf blivit klar med en ny låt... o det blir man ju lite glad av... ska nog lägga mig nu... så får jag mindre tråkigt... |
|
|
| Aendy |
| Allvarligt... det här har jag kommit på helt själv: MITT LIV SUGER! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|