return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
x-dream

Glorie
jag har inte sett na alls :(
men har allt en signerad skiva av na :) her first... :)
Trance Christer
det låter interessant x-dream är bra fast som dom flesta på forumet så lyssnar jag int på så mycket goa\psy längre fast goa trance är aldrig fel mycket melodier och det är aldrig fel psy trance är bara massa oljud enligt mig
Glorie
Full on, Progressive & Tech Psy e braa :D

för övrigt trodde jag detta var ett hyllningstopic till x-dream
användaren (hehe)från reveals sida.. nå hemliga känslor där eller nåt? :D alltså, första åsynen av namnet x-dream och jag associerar till användaren före jag tänker på gruppen :) å det efter knappt tre månader..på forumet! illa illa :crazy: hoho
x-dream
quote:
Originally posted by Glorie

användaren (hehe)från reveals sida.. nå hemliga känslor där eller nåt? :D alltså, första åsynen av namnet x-dream och jag associerar till användaren före jag tänker på gruppen :) å det efter knappt tre månader..på forumet! illa illa :crazy: hoho

:eyes: :eyes: Jag säger då det Glorie du är rolig du :D ;) :D ;)

Inte svartis nu bara va?
x-dream
quote:
Originally posted by Glorie

:eyes: :eyes: Jag säger då det Glorie du är rolig du :D ;) :D ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden