return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
x-dream

Vizay
skulle tippa på att det är psytrance....Gen 6 spelar ju psytrance iaf...eller psy å full on

men jag trodde hon hade bytt namn från gen 6 till något annat (minns inte vad det va dock)
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
jag är intresserad av vad det överhuvudtaget är för nåt :p men jag antar att det är åt goa-/psy-hållet, och det verkar ni ju bekräfta :)

Så sant att det är de....Lite mera å goa hållet...Inte så skruvad musik...
Glorie
köpenhamn? äh ja bor för långt bort :(
Sand Leaper
Den line-upen der så riktig så fin ut.Alien Project gir ut masse god,melodiøs psy-trance,sjekk ut Alien Project - Midnight Sun (GMS Remix).Populær med John '00' Fleming.

Når det gjelder X-Dream så et det vanskelig å forutse.Det de har gitt ut i det siste har ikke vært så mye for min smak(bare masse kjedelig låter uten noen hooks),men det de har gjort før er riktig så fett.Sjekk ut X-Dream - Telegram,riktig så fet drivende sak.Gen 6 er dessuten en ganske kul kvinnelig psy-trance dj.

Jeg hadde iallefall ikke gått glipp av dette hvis jeg hadde muligheten til å gå.Hvis du er nysgjerrig på psy-trance,så er dette en ypperlig mulighet til å oppleve litt av hva det dreier seg om.Og live er det jo enda fetere en hjemme med alle de psykodeliske effektene som genren tar i bruk.Jeg skulle ønske jeg kunne være med...:(
reveal
tack sand leaper! ska lyssna på de låtarna du rekommenderade

gen.6 har jag sett 2 gånger, och då har hon varit riktigt bra

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden