return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Lufthansa Club Radio

[nils]
tjeena igen allihopa!

är nu tillbaka från California o Arizona. haft de mycket trevligt, förutom att jag missat ut på den svenska vintern o allt som hör till (musten, julbord, snö, mörker, tomten, oöver-reklamerad julgran etc)

tänkte bara säga:
vi flög hem från Phoenix till Frankfurt med det tyska flygbolaget "Lufthansa". blev ngt grymt förvånad när jag såg att Club kanalen på flygets musik sortiment var mixad av Piet Blank!!! OMFG! :wtf: :wtf: så den kanalen var på hela 10 h resan för mig :) han körde bla. High-Drum - infinity, Jan.Johnston - flesh [Tiesto Remix] <--WOW, Johan Gielen - answer the question (lr e det "Svensson & Gielen"?) och ngra andra gjutna trance låtar som ja inte kan komma ihåg.. det fanns ingen tracklist på den kanalen, men på ALLA andra!? :mad:

iaf. så var det en grymt bra mix. fast eftersom det var på ett kommersiellt flyg, så måste kommersiell "trance" förekomma :rolleyes:, så tyvärr så fanns det en del med house o liknande i, men jag kan inte klaga så mycke på dom heller igentligen. de lät skapligt de med. :cool:

tänkte bara ge Lufthansa en liten stjärna i på bröstet för detta. :thepirate
SWE_TRANCE
Låter inte helt fel!
Har bara hört skitmusik när jag varit ute å "flöget" :(
reveal
själv har jag aldrig rest så långt att jag ens haft läge att lyssna på "flygradio", men efter detta beskedet kanske det är dags att beställa en biljett :p
dbl
när jag flög till rhodos i sommras så fanns också en club kanal... fast det var ju ingen super bra musik, men det fanns några helt ok låtar... t.ex. nån robert miles - children remix... ingen anning vilken
dj_hysterix
Jo jag hörde oxå på den ! :D:D:D
Den var bara sådär tyckte jag för det blev ju för mycket house :(
iaf.. bättre än ingenting:)

Nån som märkt att jag e tillbax från Chile ? :conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden