return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
das låt

Vizay
dbl: det e därför man inte låter föräldrarna peta på ens dator....det händer lixom aldrig....dom e inte gjorda för datorer :p

sen skulle jag gärna vilja veta acc å pass till steves ftp eftersom jag inte har detta sparat nånstans :p
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
dbl: det e därför man inte låter föräldrarna peta på ens dator....det händer lixom aldrig....dom e inte gjorda för datorer :p

sen skulle jag gärna vilja veta acc å pass till steves ftp eftersom jag inte har detta sparat nånstans :p

Min farsa e ju det vilket kan vara bra ibland, fast ALDRIG när han e själv med min dator.. då går inget bra... :whip:
Dioxys
nån som vet var jag kan få host till mp3: or och annat skit man kan direktlänka till från webben då ? :)
AC.
www.mp3.com är ju ett ställe om det är bra eller inte kan jag dock ej svara på
Vizay
mp3.com e sear...så läng eman inte betalar så tar det nästan 2 veckor att ladda upp en låt

däremot e jag villig å hosta låtar...skicka ett PM bara så löser vi det därifrån ;)

[edit]

jag hostar redan nu åt bl.a. endre och har hostat å dbl men han har hittat nån annan host nu verkar de som :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden