|
Dit is wat ID&T zelf denkt over Sensation
|
View this Thread in Original format
| BlaiR.WitcH |
dit is de reactie van slamFM die ik terug kreeg na het mailen van een paar posts van de sensation line-up forum.
Wat moet ik hierop je zeggen anders dan dat we dit wel verwacht hadden, denk je nu echt dat wij deze reacties niet hadden zien aankomen? Laat iedereen die denkt dat het een avond wordt waarop je niet voor elke cent waar voor je geld krijgt lekker thuisblijven. Sensation is een evenement dat je niet moet vergelijken met andere evenementen aangezien het draait om de show, de decoratie, het publiek en de muziek. Zakkenvullen is trouwens een veel gebruikte term zie ik, grappig dat niemand weet dat de drankomzet voor de Amsterdam ArenA is en dat er op dit soort feesten helemaal niet zoveel verdiend wordt, net zoals er aan Shockers nog geen 10.000 gulden is verdiend aangezien dit een enorm dure produktie was. Maar mensen willen nu eenmaal altijd wat te zeuren hebben.
8 juli, de dag na Sensation, zal blijken wie gelijk hebben gekregen, de mensen die geen vertrouwen hebben in de eigen DJ en maar een beetje lopen te schreeuwen om buitenlandse dure namen en vervolgens zeuren dat ze deze tegen vinden vallen zoals vorig jaar is gebeurd, of de mensen die weten dat deze DJ's stuk voor stuk toppers zijn op hun eigen gebied en dat ze juist enorm hun best gaan doen om te laten zien dat ID&T deze gedurfde beslissing terecht heeft genomen.
Blijf thuis als je wilt maar je gaat echt wat missen! |
|
|
| TranceFool |
| We zullen zien, we zullen zien......... |
|
|
| Sumaya |
Volgens mij is er maar 1 goed antwoord:
blablablablabla whatever..... |
|
|
| Dwingo |
Talkt to the hand, cuz my face won't listen to ya...
:)
Ze denken werkelijk dat ze het voor elkaar hebben of niet?
Dat ze maar de touwtering krijgen met hun pokken sensation.
Al stijgt Jean een kilometer boven zichzelf uit: het blijft waardeloos. Over Roog wil ik het niet eens hebben.
Je gaat bovendien niet naar een feest om van de decoratie te genieten, of wel dan? En ze horen mij niet zeuren voor dure buitenlandse dj's, ook op eigen bodem hebben we ware goden (dat zouden ze toch moeten weten daar). En ALS ze dan minder bekende namen willen hebben, laat ze dan gaan voor hen die aan komen stormen en toekomst hebben: Sander Kleinenberg, Lucien Foort, etc.
Ach, boeit ook niet...
Er zijn genoeg GOEDE feesten rond deze tijd van het jaar.
One big F*CK YOU richting Sensation. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
dit is de reactie van slamFM die ik terug kreeg na het mailen van een paar posts van de sensation line-up forum.
Wat moet ik hierop je zeggen anders dan dat we dit wel verwacht hadden, denk je nu echt dat wij deze reacties niet hadden zien aankomen? Laat iedereen die denkt dat het een avond wordt waarop je niet voor elke cent waar voor je geld krijgt lekker thuisblijven. Sensation is een evenement dat je niet moet vergelijken met andere evenementen aangezien het draait om de show, de decoratie, het publiek en de muziek. Zakkenvullen is trouwens een veel gebruikte term zie ik, grappig dat niemand weet dat de drankomzet voor de Amsterdam ArenA is en dat er op dit soort feesten helemaal niet zoveel verdiend wordt, net zoals er aan Shockers nog geen 10.000 gulden is verdiend aangezien dit een enorm dure produktie was. Maar mensen willen nu eenmaal altijd wat te zeuren hebben.
8 juli, de dag na Sensation, zal blijken wie gelijk hebben gekregen, de mensen die geen vertrouwen hebben in de eigen DJ en maar een beetje lopen te schreeuwen om buitenlandse dure namen en vervolgens zeuren dat ze deze tegen vinden vallen zoals vorig jaar is gebeurd, of de mensen die weten dat deze DJ's stuk voor stuk toppers zijn op hun eigen gebied en dat ze juist enorm hun best gaan doen om te laten zien dat ID&T deze gedurfde beslissing terecht heeft genomen.
Blijf thuis als je wilt maar je gaat echt wat missen! |
Sensation is inderdaad een evenement die je niet moet vergelijken met andere.. dat zou de Nederlandse trance scene namelijk alleen maar veel schande toe doen. Wat heb je nou aan leuke beeldjes en lampjes als de muziek zelf kut is? En als het publiek voor 50% (bron: cpb) uit tmf aanhangers bestaat? Om nou over de opbrengsten te gaan zeuren dat die wel meevallen is ook onzin. Je doet het zelf toch? en mij ga je niet wijsmaken dat je je (42000 * 100=) 4.200.000 niet goed kan besteden en er nog dikke winst uit kan halen. Ik heb nieteens de "o zo tegenvallende" drankverkoop mee gerekend
Voor de rest hoef je ook niet te doen alsof de door ons aangevoerde argumenten nergens op slaan en je voordoen alsof je met je ultieme line up en aankleding van het feest overal boven staat. Met je "maar een beetje lopen te schreeuwen" de argumenten werden goed onderbouwd in tegenstelling tot jouw drogredenen.
Veel plezier met je Dj's die zo hun best gaan doen en je mooie lampjes
Er zijn genoeg andere feesten ook jammer dat julie je eigen motto nieteens kunnen halen
Robert |
|
|
| Blik |
| Henkie_henk, als je dit nou stuurt als mailtje naar ID&T, met natuurlijk dat gelul wat Blair.Witch erbij heeft gezet, is wel een mooie reactie |
|
|
| Nastra Azzurro |
ik von de buitenlandse djs van vorig jaar niet tegenvallen..Ihm Jules...CARL en SVEN waren alle drie vet vorig jaar.
ID en T durfen egt . WOOOOOOOOOW egte daredevils...nou nou ze zijn gewoon dom...doe mij maar Dance valley uuuuhm IMpulz ....Oja 4elements uhmmmmmm en ook nog Mysteryland en ene ne ene nen eneen ene nene e NOG veeeeeeeel meeeer.
Vieze GAYZ met hun mooie lichtjes
hup hup jean ole ole
whatever MAN |
|
|
| BlaiR.WitcH |
en toch zal je zien dat Sensation dit jaar al snel weer is uitverkocht. Dan krijg je allemaal knakkers die naar sensation gaan om te kunnen zeggen dat ze er geweest zijn.
Op die manier krijgt ID&T toch hun "gelijk" , want het uiteindelijke doel is natuurlijk (anders dan ze zelf beweren) dat alle kaartje verkocht worden en "de buit" binnen is. Nee , het gaat idd weer helemaal nergens over dit jaar.
Als Sensation dit jaar snel uitverkocht is en ID&T ziet dat ze met minder bekende DJ's (goedkoper ook dan????) de boel toch wel uitverkocht krijgen, dit misschien wel aanstekelijk werkt op andere feesten?
Bij zulke grote feesten horen minimaal even grote DJ's.
En mensen zeg ... als ze dit soort reacties al verwacht hadden , waarom doen ze het GVD dan !?!?
Voor de mensen die wel gaan ... veel plezier met de mooie lampen en slingers |
|
|
| TranceFool |
| TMF doet tegenwoordig net alsof ze Sensation hebben verzonnen. Er gaat iedere week een Sensation uitzending in de Deejays komen met alle "nieuwtjes" van Sensation. Reclame op TMF van een groot feest kan ik nog hebben, maar dit gaat toch echt te ver!!!! |
|
|
| Dj Lex |
Ah joh dat sensation is gewoon helemaal verkeerd dit jaar en wat die gasten van id-&t zeggen slaat helemaal nergens op.
Je gaat toch vooral voor de muziek naar zo'n feest, maar hun maken je wijs dat je voor de lichtjes er naar toe moet gaan. De lichtjes zijn zo mooi dit jaar, maar de Dj's slecht!!!
Mzzl |
|
|
| Jesse |
Ik volg die forum nu al een tijdje zonder ook me er eigenlijk mee te bemoeien maar daar komt nu verandering in..:)
Nederland heeft zekers goeie DJS, maar dan gaat allerleerst de aandacht toch zeker uit naar Tiësto, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Sander Kleinenberg and the likes.
Nou Tiësto heeft geen zin meer in het gedoe met ID&T (groot gelijk) maar de andere??
Als ID&T de NL djs wil promoten etc omdat zij degene zijn die het NL publiek het beste kennen, laat hen dan draaien!!
En als ze t echt helemaal op NL willen focussen, kom dan met een Nederlandse naam voor een feest. Dat klinkt niet maar dan spreek je jezelf ook niet tegen. (NL feest maar Engelse naam) |
|
|
| Muppet |
is wel cool zo'n lasershow en mooie lichtjes maar wat ik had gehoord van andere mensen waren er op shockers ook veel lasers en al en was het heel mooi maar ze hadden er 1 minnut naar gekeken ofzo
DJ jean=DORK!!!!!!!
Marco v=kan beter ergens andres gaan draaien
Roog=staat bij impulz folder bij club (heb nix tegen club maar dat is meer om te relaxen niet om uit je dak te gaan
Rank 1=Maken gave nummers maar hebben als ze live zijn al heeel lang dezelfde nummers die ze doen:(
Michael de hey=nog nooit horen draaien.
ik ga wel naar mystery land of naar impulz outdoors
Groetjes Muppet
P.S Scott Bond KOM VAKER NAAR NEDERLAND!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|