return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 
fest: Voyage i Linköping

Vizay
tycker de va en jävligt nice fest....första dj'n på maingolvet kändes lite seg....ganska tråkiga låtar, sen helt plötsligt blev det lite mera drag när dom bytte...sen blev de tokskönt då Robban gick på å inledde med Delerium - silence....synd bara att han gick av så fort :/

annars va nog höjdpunkten Jurgen vries - the theme....ooooooj oooooj ooooj va vi öste på då, helvilda :D

aja på det hela vare ett skönt event, lite mycke fulla fjortisbrudar tyvärr men de va bara å ignorera å dansa sitt eget race :)
Glorie
du har glömt din pump peter =/ men ja åker till sthlm ganska ofta. kan ta me den då

tack för skivan kenny :)
Vizay
jo ja vet glorie...upptäckte det på tunnelbanan...men perfekt, mitt nummer står ju i den här tråden tidigare så de e bara å ringa när du har vägarna förbi :)
Dioxys
Originally posted in www.tranceclubber.com:

Hehe, får ursäkta folk om jag vart irriterande med kamerorna överallt :) Kunde sansat mig lite! Samt med att jag och vizay kanske trägnde oss lite på psygolvet för att sedan gå (om det nu bara var vi två vet vi inte) men jag trodde ni kunde var lite schyssta och låta an stå brevid bara, var ju trångt överallt :(
Ni kunde sagt åt mig att ta bort glowsticksen om dem var irriterande ffs, jag har stora fickor!

Nja, jag håller mig väll helt enkelt bort från psygolvet nästa ggn så alla blir nöjda!

Jag hade iaf hur kul som helst! Tråkigt att vissa här inte hade lika kul! Men jag tror fan det berodde mest på sällskapet och en hel del otroliga låtar på main-golvet :)

Det var jävligt trist att rober avbröt alltså! Jo, håller med 200% med att om du hade fortsatt med alla vinyler du hade med så hade du definitivt fått otrolig cred, även om mixningsteknikerna var lite halvdana :)

Bilder kommer väll strax, dem som blev bra dvs.. Jag är ingen expertfotograf direkt, men jag lär mig väll...

Ps. Garvade rätt rejält när larmet gick igång första ggn och folk började dansa till sirenen :D Ds.
Vizay
höjdpunkt: när Peter (moí) skickade iväg en glowstick ut bland folkets huvuden utan att själv märka det först :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden