|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Icarus
Jag var på de två förra TC festerna i Linköping, och den första var löjlig. Det var 18-årsgräns för icke medlemmar i TC. Men tydligen fanns ingen gräns alls för TC-medlemmar. Jag kan nästan svära på att vissa av ungjävlarna som sprang omkring där inte var äldre än 13-14. Lokalen och allt annat var ok annars, förutom psy-golvet som var som en bastu. Då var Airbase med också. Fairlayt var dock bäst den kvällen (bäst låtval). Hur som helst så var det en jävla cirkus där, en massa ungjävlar som bara sprang omkring, ingen sprit i baren, ingen bar rättare sagt.
Den andra TC festen var faktiskt helt ok. Rent och organiserat, vattenbehållare som ständigt fylldes på med kallt vatten, bra toaletter, praktisk öl i plastflaskor, allt verkade perfekt - tills det visade sig ATT MAN INTE FICK GÅ UT. Jag klarade mig i alla fall till en timme innan slutet, då var jag tvungen att ha ren luft och lämnade festen. Civilklädda polisidioter utanför också, massor av dem. Torra jävlar som inte gick att skämta med.
Jag har inga bra erfarenheter med TC, jag tycker att det är synd att ni vill ta er ner till Linköping ända från Stockholm. Tänk igenom saken. Förmodligen är det inte värt det. |
På denna är det 16-års gräns för alla, så 14 åringar ska väl inte vara något problem..senaste festen med dom hade 16 års gräns och det funkade alldeles utmärkt. Att det finns civilklädda poliser jkan nog inte dom hjälpa, det finns nog på dom flesta festen. Skippa knarket så klarar du dig. När jag pratade med Gurra förut så sa han att polisen har kollat dom rätt mycket men aldrig fått tag på en enda som innehavit knark så dom har fått ganska fria händer nu. Jag tror det där med att man inte får gå ut e ganska lugnt nu eftersom dom använder UV stämpel numera. Sprit i baren får man väl kanske klara sig utan. Ta med dig eget och drick energidryck :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by Glorie Själv känner ja mig SJUKT för gammal...inte kul.. men men...man kan går ju dit för musiken å för att få dansa :D träffa folk etc. |
Ha ha ha va tror du jag e då ;) Jag var ju ner med mindshooter, han e jag typ 10 år äldre än men som sagt.... vi har ju musiken å sen är man inte äldre än vad man gör sig till... Jag varierar beroende vem jag e med... :)
| quote: | Originally posted by Glorie haha...på så sätt kan kanske lite tafolk ta sig ner me! kanske vi kan anordna lite förfest hemma hos mig.. :D i min lilla lya
:stongue: | Det är ett av skälen jag gärna inte kör hem efter festen för jag vill kunna förtära lite alkohol... Sen e de fan jobbigt mitt i natten... det går men de e inte lika kul för mig.
Denna festen ser jag dock inte som nån officiell TA Gathering då detta är en "vanlig fest"... det vore inte värdigt TA familjen... |
|
|
| Icarus |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Denna festen ser jag dock inte som nån officiell TA Gathering då detta är en "vanlig fest"... det vore inte värdigt TA familjen... |
Hur många medlemmar ska vara med för att det ska få kallas en gathering? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Icarus
Hur många medlemmar ska vara med för att det ska få kallas en gathering? |
Finns väl ingen officiell gräns, men en gathering borde inte ske på bara en vanlig fest....kanske på nån feeeeeet fest eller på en fest som vi gör ensamma eller tillsammans med Tranceclubber. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
eller tillsammans med Tranceclubber. |
är det bara jag som inte hänger, eller ens ha varit på, tranceclubber? tacka vet jag TA :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|