|
|
| dbl |
hur fan ringer man för 9000:-??
visserligen så va la typ 95% bara sms av dem 1600:- så hade jag ringt hade det nog blivit rätt så mycket dyrare |
|
|
| Dioxys |
| jadu, jag var telefon-narkoman? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
jadu, jag var telefon-narkoman? |
hehehehe.... det värsta va att typ alla sms:en va till en tjej som har pojkvän :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ok jag ska in innan och köpa lite extra öronproppar och även rengöringsmedlel åt glorie... har du inget du ska handla? Så kan vi i så fall mötas ännu tidigare...
Vart får man tag på cd-rengöringsmedel? |
NEEEEEEj ÄR du galen? Du ska INTE kööööpaaaa nåt... haha jag bad dig ta med en rengöringsskiva....om du hade hemma....inte annars!!!!! Goddamn.. sånt skit e asdyrt! Köpt inte för guds skull.....jag klarar mig |
|
|
| Glorie |
vad har jag ställt till med? jag tänkte att om ni hade sån skiva hemma (man brukar ha det till cdspelare ju) så kunde ni bara ta med den å så kunde ja låna det... testköra på min stereo för den e lite konstig.. :( å sen tar ni med er skivan tillbaka igen... herrregud...det kanske missuppfattades som att ja ville att nån skulle köpa med sig det.. :( fan fan fan....NEJ..
har ni inge sånt så glöm för allt i världen det.. Kenny du får inte köpa nåt åter igen... nu har ja skickat två sms till d nummer ja tror e rätt? om du köper iaf.. så får ja ge dig pengar
satan i gatan
för övrigt fattar ja inte hur man kan ringa för så mycket pengar....dbl 1600 på en månad?? shiiiiiit.....ja kanske gör av me MAX 100 i månaden... haha... max alltså....60 typ :D hohoho
å 9000???? fan...otroligt!!!! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|