|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
helvete vad det här eskalerar.. tog ill upp när han kallade mig pervers, that's it! |
ta illa upp när man blir kallad pervers??
för det första så skojade jag bara vilket du borde förstå.... eller hur???
och för det andra så sa jag det till Glorie vilket man borde förstå av quoten.. så det så |
|
|
| mindshooter |
Kul diskussion....
Det är klart att det är bra om man inte kan ta illa upp...men det räcker juh inte som förklaring att inte göra det... Om nån säger nåt rktigt taskigt till mig så är det klart att jag inte visar tecken på svaghet, man står juh upp för sig själv. Men jag skulle nog ta illa upp, det beror nog på vad det är egentligen.
Ja, egentligen skiter jag fullständigt i vad nån tycker om min musik. Men när nån står och proppagerar emot trance och andra står och lystnar, osså håller dom med, så står den här personer och talar med argument emot musiken och övertygar dom andra att den personen har rätt, då blir jag ruggigt irriterad. Det är ok att tycka en sak, en annan sak att få folk att tycka lika dant, när det handlar om nåt negativt alltså. |
|
|
| Dioxys |
jo, jag håller verkligen med dig mind..
ok, vi glömmer det där med att jag tog illa upp? jag hade mens :( kunde inte råför det..
eller som det där med usa klankade ner på sverige, som om vi vore communist nazis och hade nåra utav världens farligaste terrorister här hemma... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
jag hade mens :( kunde inte råför det..
|
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
mens e så jäla jobbigt :D själv blir ja inte sur eller arg när jag har det.. bara mer lättretlig & känslig :) för allas information.. :D haha, ja e störd |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Om drygt ett dygn far vi ner till Voyage små tjatterfolk :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|