return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 
fest: Voyage i Linköping

mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
1) jag skäms inte för nåt
2) en kompis hade aldrig gjort så

nej, varför skulle jag ta illa upp av en sån struntsak? alla får väl tycka vad dom vill, själv tycker jag tex verkligen inte om soul/rnb :p

nu kommer vi OT hära men vem bryr sig :p

Om din morsa dör och en riktigt taskig jävel skulle komma upp och jävlas med dig om det, skulle du inte ta illa upp?

Med kompis så menade jag en kompis som du hamnat i bråk med..det kan man juh göra.

Haha nu fick jag ett scenario i huvuet...låt oss säga att du träffar oss här från forumet, osså glider jag upp till dig och kollar dig i ögonen och säger så här "Fan vilken jävla kuksugare du är" helt seriöst. Skulle du inte ta illa upp? ursäkta mitt språk :p

Har bara så svårt för att se att du inte tar illa vid av nått :D
reveal
nej, om du tycker så, så är det upp till dig

alltså, det låter kanske skumt... men det finns roligare saker i livet än att ta illa upp :)
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
låt oss säga att du träffar oss här från forumet, osså glider jag upp till dig och kollar dig i ögonen och säger så här "Fan vilken jävla kuksugare du är" helt seriöst. Skulle du inte ta illa upp? ursäkta mitt språk :p

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: ROFLMAO

kan verkligen se mind gå fram till reveal med sina poi:ar i händerna och säga det :stongue:
Vizay
quote:
Originally posted by reveal
min teori om att ta illa upp:

om någon jag inte känner säger nåt dåligt, då tar jag inte illa upp, för personen känner inte mig, och kan följdaktligen inte veta vad han pratar om

om det är någon jag känner, då är det 1) ett skämt, och då finns det ingen anledning att ta illa upp, eller så är det 2) sant, och då är det heller inget att ta illa vid, för det är ju sant

slutsats: jag tar aldrig illa upp

de här e vad som kallas en helgardering :D

ungefär som...du kommer till ett T-kors..."vart ska vi" frågar du....vi ska antingen höger, eller vänster :p
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
vi ska antingen höger, eller vänster :p

på frågan "ska vi höger eller vänster" i en t-korsning, så är "ja" ett jävligt bra svar :D

men vaddå helgardering? jag visade ju bara på de tänkbara fallen, och hur jag tänker i dem... slutsatsen var det viktiga

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden