return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 
fest: Voyage i Linköping

dbl
quote:
Originally posted by reveal
min teori om att ta illa upp:

om någon jag inte känner säger nåt dåligt, då tar jag inte illa upp, för personen känner inte mig, och kan följdaktligen inte veta vad han pratar om

om det är någon jag känner, då är det 1) ett skämt, och då finns det ingen anledning att ta illa upp, eller så är det 2) sant, och då är det heller inget att ta illa vid, för det är ju sant

slutsats: jag tar aldrig illa upp

bra sagt reveal :)
Glorie
bra sagt reveal....önskar man kunde tänka sådär me.. men d kan ja inte :(
mindshooter
Men om en "polare" anmärker på något du skäms över, för att vara taskig...då bör du väl ta illa upp?

Om nån du inte känner ställer sig och spyr en massa skit om Trance...tar du inte illa upp då? ;) Det gör jag..fast jag håller alltid inne..tjänar inget till att tjaffsa med en trångsynt musikhatare.
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Men om en "polare" anmärker på något du skäms över, för att vara taskig...då bör du väl ta illa upp?

1) jag skäms inte för nåt
2) en kompis hade aldrig gjort så

quote:
Originally posted by mindshooter
Om nån du inte känner ställer sig och spyr en massa skit om Trance...tar du inte illa upp då? ;) Det gör jag..fast jag håller alltid inne..tjänar inget till att tjaffsa med en trångsynt musikhatare.

nej, varför skulle jag ta illa upp av en sån struntsak? alla får väl tycka vad dom vill, själv tycker jag tex verkligen inte om soul/rnb :p
dbl
quote:
Originally posted by reveal
nej, varför skulle jag ta illa upp av en sån struntsak? alla får väl tycka vad dom vill, själv tycker jag tex verkligen inte om soul/rnb :p

va e det för nått?
trodde bara det fanns trance :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden