|
|
| Dioxys |
slappa och kanske fixa iordning lite :D
ser verkligen fram emot det här nu :) laddad som en galning!
nu man önskar dagarna gick MKT snabbare!!! :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Runt 19.00 då..så har vi 1,5 timmes slappa då :) skitnajs! |
perfectamundo...ska ta det med morsan ikväll också att jag ska iväg....börjar bli rejält sugen på att åka nu :D |
|
|
| Vizay |
hohoho....min mor va ju måttligt glad över att jag ska åka....börja gnälla över att jag skulle åka i bil när han som körde va så oerfaren (minns inte exakt hur gammal du e steve men i 20-års åldern e du väl iaf? :))
men iaf de e kirrat å klart nu iaf....frågan e bara hur man gör med middag...kan man ta med sig lite minipizzor å miccra hos dej glorie eller bör jag äta på McDuck innan? |
|
|
| Dioxys |
| hehe, men glorie bor ju ovanför en liten grill ju :) jag funtar på att käka där jag :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
hohoho....min mor va ju måttligt glad över att jag ska åka....börja gnälla över att jag skulle åka i bil när han som körde va så oerfaren (minns inte exakt hur gammal du e steve men i 20-års åldern e du väl iaf? :))
men iaf de e kirrat å klart nu iaf....frågan e bara hur man gör med middag...kan man ta med sig lite minipizzor å miccra hos dej glorie eller bör jag äta på McDuck innan? |
haha..steve är faktiskt 28 bast fast han beter sig som fjorton :p
Du har nog inget att oroa dig för...snubben kan köra efter 6 timmars stampande och han kan även köra och käka bic mac samtigt som han är social. Han kan sin trancemobil :)
Kanske blir donken som blir mötesplatsen även denna gång då? Mitt jobb med andra ord..kan bli tight att fixa gratis käk till 4 pers...vi får se :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|