return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 
fest: Voyage i Linköping

Dioxys
hihihi :D
glorie tar på sig mamma rollen lite ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
okej...då ska vi se...

Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay...

jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den ;) och en luftmadrass... hmm å min egen säng.

det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra. :) Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.

åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho...
ja, vad ska ni ta med er mer?

LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG)
Tandborste
och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme... :D

det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen

ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio... :) vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag :D

låter grymt! jag kan kanske langa med mig en luftmadrass om jag hittar den, annars blir det skavfötters med vizay eller dioxys ;)

Skulle va kul om det var någon mer i gänget än jag som vill dra dit ett tag innan start för att köa så slipper jag stå alldeles ensam och elda.
Dioxys
vi får väll se vad som händer :)
jag har ingen aning om vad jag gör, antagligen drar man dit då med :)
Glorie
japp...hehe, jag får göra mig klar fort.. haha (brukar ju vilja ha flera timmar) hehe... :)

men d e lugnt...d blir finfint det dära
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
okej...då ska vi se...

Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay...

jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den ;) och en luftmadrass... hmm å min egen säng.

det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra. :) Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.

åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho...
ja, vad ska ni ta med er mer?

LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG)
Tandborste
och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme... :D

det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen

ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio... :) vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag :D

jag kan släpa med mig min luftmadrass....har ganska stor vana av att sova på den efter diverse basketresor osv så de e inga problem alls :)

kanon att du kan upplåta plats glorie :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden