|
|
| Glorie |
mmm, minsann.....har ju som sagt varit i Holland i fem dagar...skulle kunna skriva en spaltmeter om allt roligt vi hittat på... Till exempel var det tänkt att vi skulle åkt till CLUB XL (AMDM) för att se AVB lira den 28/12... Men så hörde vi från våra utsända ;) :p att Misja OCH Armin lirade i Haag..på Club O, samma kväll....först trodde vi inte att det var sant, men d var det :) armin lirade mellan 1.00-3.00 på klubb XL i AMDM å sen mellan 4.00 -6.00 på Club O! Det e en bit att åka mellan haag å amsterdam. en timme typ ;)
iaf..så hamna vi på gästlistan på Club O :) å vi bara gled (bokstavligt talat)(hehe) in efter en rigorös säkerhetskontroll :p blee....ni kanske tror å tycker att det e värsta grejen att hamna på gästlistan, men d var d faktiskt inte... vi slapp inträde på 100 kr. men that's it....Inte för att d e dåligt, men vi fick inte typ snacka me armin eller gratis dricka eller så :)
(och drickan var DYR kan ja säga 54 kr för en bacardi breezer)
när vi kom in lirade Mark van Dale, men han var inte så bra tyckte ja...
därefter drog Misja igång...:) å faaaasen va ja blev överraskad. Väntade mig faktiskt inte så mycket från honom...men GUD,.. det var otroligt bra! (kanske för att han spela min favvolåt) Andain -Summers Calling (airwave rmx)
;););)
;):D;)
;););)
Men som värst röjde nog ja å min kompis när Misja satte på en låt me Airbase... Ionize!!! OJ OJ OJ va den e bra..Speciellt eftersom min kompis känner Airbase in person... så hon ringde upp honom å satan va glad han blev... hehe, det tror ja det! Under den låten röjde ja å min kompis hårdast kan ja säga!!!! :D :D :D
Armin började spela 4.00 (ja tog nog mest kort på honom under hela kvällen) :D (tyvärr måste ja säga så ville de två som ja var med på klubben gå efter en timme å en kvart så ja såg inte hela setet =/
aja, slå mig inte :D hehe
Tomcraft - Loneliness e asbra!!! :) det var den enda ja kommer ihåg eller kan namnge tyvärr från den timmen ja var där
sammantaget kan ja säga detta om deras set:
delar upp dem i femtedelar ;)
Misja:
1/5 - en femtedel av låtarna kände ja igen men kan tyvärr inte namnge...bara airbase å andain
3/5 - var asbra låtar som han lira men som ja inte vet vad de heter
1/5 - var väl halvbra låtar... en var riktigt seg faktiskt
Mark van Dale:
kan inte säga så mycket.. ja hörde typ 20 min. det lät som en blandning av av trance, house å eurotrash
Armin Van Buuren:
4/5 - var låtar som ja inte hört men som var så himla bra så man bara rös av vällust!!!!
1/5 - av låtarna kände ja igen men kan inte namnge :( sorryy
skulle haft nån av er med mig...
Va kan man säga om klubben??? :)
lite sammantaget så var det vakterna sjukt noggranna när man skulle in....blev tafsad på både här å där... :) lite jobbigt att ta sig till klubben med!!!! vi hade tur för vi hade med oss en holländsk kompis!!! :) han visa vägen med spårvagn! så vi åkte spårvagn genom centrala Haag i 30 min, innan vi kom fram
hem tog vi taxi, den kosta 160 kr. för er som e nyfikna..så de var ganska långt från centralstationen...
drickan var skitdyr där å man fick köpa speciella mynt!
men de sa att d var ett normalt pris!
Klubben var
grymt snygg.....den snyggaste klubben ja nånsin varit på!!!!
snygg dekor, underbar atmosfär...den påminde om Docklands förresten!!! med balkong och så...chillouten låg iofs på andra våningen med...
det var grymt bra ljud med...
vi var där mellan 00.00 -05.15
Sammantaget får kvällen en 4,5/5 :) |
|
|
| reveal |
låter som en helgjuten kväll!! måste ändå slå på dig lite för att du inte såg hela avb (förväntar mig en fet spark, iom att jag själv inte såg honom alls när jag hade chansen :()
varför behövde man handla med speciella mynt? verkar sjukt lurigt alltså |
|
|
| RebeL9 |
ok det här är ganska underligt. jag har läst ganska många sådana här partysammanfattningar och kommit fram till en konstig sak.
I stort sett alla ser inte färdigt en viss djs hela liveset.
Typ alltid ska de gå efter halva livesettet eller liknande.
Har man åkt och betalat för att få se en av världens bästa djs så skulle det krävas armageddon för att få mig att gå därifrån. |
|
|
| Glorie |
mmm ja vet.... hade lugnt kunnat stanna hela setet.. men va ska man göra om båda ens polare vill dra? :(
de me mynten fattar inte ja heller.. det blir iofs smidigare att betala, men jaja :)
tänk va schyst om man hade haft bil å först sett armin lira i amsterdam å sen nere i Haag..
hans flickvän var där me :p suuuuck :D |
|
|
| Vizay |
jag håller med rebel...har man pröjsat för att se en av dom största så går man inte efter halva.....fan inte ens armageddon skulle klara att få bort mej :D
men du verkar ha haft jävligt roligt iaf glorie....ser fram emot senare i år då jag förhoppningsvis drar ner till holland själv om allt faller väl :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|