|
|
| NordLight |
Hej !
God fortsättning får man väl lov att säga. Själv har jag legat deckad i influensa sen jul. Men jag är lite nyfiken på hur festen på Münchenbryggeriet var.
Greetz
NordLight |
|
|
| WhiteRussian |
God fortsättning på dig själv, =)
Jodå, Fokused var helt ok. Flash Brothers tyckte jag var ganska ojämna men blixtrade till här och där med grymma låtar. Kanske inte så konstigt att de var ojämna när tre pers ska samsas om vad de ska spela för nåt, :)
Lucien Foort var helt ok, pallade dock bara med halva hans set innan jag var tvungen att gå hem och dö, ;)
Allt som allt, helt ok nyårsafton, men om man har ett skumt jävla vocal-house golv, tycker man juh att ett trance golv inte borde vara för svårt att fixa! |
|
|
| King of Clubs |
Jag tyckte musiken var råschyst. Framförallt Lucien Foort och Flash Brothers. Parham var grym också.
Fan jag är fortfarande helsliten sen nyår. |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag tyckte musiken var råschyst. Framförallt Lucien Foort och Flash Brothers. Parham var grym också.
Fan jag är fortfarande helsliten sen nyår. |
Vadå rå? Nån speciell anledning eller? ;)
Kan iof tillägga att det var en del människor där som inte direkt var där för musiken, utan för att det var en "schysst" fest. Pallar inte med en del av dem. Jävlar vad lack jag blev på ett offer som sprang runt omkring på dansgolvet och slängde glowsticks runt omkring sig, varvat med att stå rakt upp och ner och titta runt... :whip: |
|
|
| zamson |
| jag tycker synd om alla som inte stannade till slutet. Lucien Foort sista timmen var så J**LA BRA! Gillade hans set stenhårt. Nån som vet vad mixen på Red Hot Chilly Poppers - By The Way heter?? och... fan va skönt att han drog fram en gammal från 2001.. Robbie Rivera - Funk-A-Tron... den rockade |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|