return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Verslag oud en nieuw flight 2003 in the Q
View this Thread in Original format
magrec
Line Up:
c-jay
san
lemon 8
per
quintin
pacific
treble

Het was nog eventjes spannend of ik wel ging aangezien er voor mij geen kaartje was gekocht en er de mogelijkheid bestond dat het al uitverkocht zou zijn maar na een telefoontje bleek dat er nog 200 kaarten aan de deur te koop zouden zijn. Mijn chauffeur had gisteren alleen geen zin opeens maar na flink zeuren ;) en hij was zelf van plan om daar wat te gaan vj'en ging ie toch en zo rond 22:15 werd ik opgehaald voor het ritje naar zwolle

Half uurtje later aangekomen stond mijn chauffeur niet op de guestlist :p zaten de portiers beetje moeilijk te doen (1/2 was nieuw dus bla bla bla uiteindelijk geregeld (hij was gewoon vergeten)kaartje kopen wat ik niet had ingecalculeerd dat de prijs aan de deur natuurlijk wel iets duurder is :clown: (maar goed dat werd later goed gemaakt door gratis munten en champagne ;))

C-jay was begonnen aan zijn laatste kwartier en dat klonk erg lekker alleen waren er niet echt veel mensen (laten we zeggen 20...ofzo) dus dat is dan ook er lekker voor deze dj die komend jaar zijn 1e boeking in engeland heeft het gaat erg goed met hem en hij is ook toegevoegd bij de residents van the Q. Wat ook opviel was dat er nu een 5e projectiescherm was opgehangen dus ook de vj kon al zijn kunsten vertonen.

Na C-jay was het dus de beurt aan san ( wel bekend van solid sessions bla bla ( www.sanproject.nl )) hij draaide erg diep met gruwelijk veel oude platen die ik allemaal wel herkende van oude GU cd's enzo maar hoe ze heten. Helaas was het voor san ook niet de perfecte tijd om te draaien, ook al draaide hij om 00:00 het was errug rustig. Om 00:00 gratis champagne en natuurlijk alle bekenden een goed nieuw jaar wensen. Ook nog bedrock - emerald [filterheadz remix] voorbij horen komen, maar dat is nog het enigste wat ik ervan kan herinneren.

De service was perfect schalen met oliebollen, fruit, hapjes die je zelf kon pakken en af en toe kwam men zelfs langs. Na 12 uur begon het echt gezellig druk te worden en lemon 8 kon het om 1:00 dan ook overnemen en waar de vorige 2 dj's last van hadden geen publiek dat probleem was nu voorbij. Lemon 8 draaide zeer stevig en al zijn remixen en eigen producties kwamen voorbij, new york new york (out of the sanctuary remix), greed - strange world [lemon 8 remix], en arrakis en ook zijn eigen remix daarvan.

die 2 uur vlogen voorbij en het was opeens de beurt aan per, per had al een big smile toen hij binnenkwam en hij draaide echt super. Heel veel oude trance platen, heel erg spacen, maar ook filterheadz - sunshine, beauty never fades en de bootleg van plastik dreams en i feel loved kwamen voorbij. Per was helemaal in zijn sas en zijn befaamde vingerbewegingen die hij altijd gebruikt als hij er zin in heeft waren duidelijk aanwezig, hij was niet meer weg te slaan achter de draaitafels :p dus om 5:15 (met een kwartier vertraging) was het de beurt aan quintin, winnaar van de twix talentroom.

Op innercity draaide hij een heel opbouwende set erg intgetogen. Nu dus Niet heerlijke vieze vuile tribal geluidjes kwamen uit de speaker en het feest barste volledig los, er was ook veel publiek buiten zwolle en dat zorgde zeker voor de goede sfeer.

na quintin draaiden nog heel kort pacific en treble, deze resident dj's van the Q zullen niet zo vaak meer draaien vanwege de nieuwe programmering van the Q op zaterdagavond volledig in het teken van progressive met 3 jonge veel belovende resident dj's (san, quintin en c-jay) Helaas was erop het einde een naar mannetje die een beetje irri was en die heeft ook snel de deur gevonden ook toen we weg wilden gaan ook een kleine ruzie voor bij de deur maar dat werd snel opgelost. Toch jammer dat voor beide (zeeeer kleine) smetjes een bepaald vooroordeel t.o.v. een bepaalde bevolkingsgroep zo weer wordt bevestigd....

Rond 8:15 weg en 8:45 thuis kon ik wel weer zeggen dat het (alweer) een geslaagd O&n feestje was in zwolle.
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
[b]Line Up:
Toch jammer dat voor beide (zeeeer kleine) smetjes een bepaald vooroordeel t.o.v. een bepaalde bevolkingsgroep zo weer wordt bevestigd....

Als iemand dit zegt moeten het gewoon marokkanen zijn :p

Op awakenings was het ook al aardig wat raak.
In de Now& Wow was het nooit matten.
Maar elke keer als het in de NDSM is dan wordt er geknokt.
Liep behoorlijk wat kutvolk rond.
magrec
quote:
Originally posted by New Wave

Liepen er aardig wat van rond (marocs dus), 1 portier was marrokaans, die werkt er volgende keer niet meer..........
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Liepen er aardig wat van rond (marocs dus), 1 portier was marrokaans, die werkt er volgende keer niet meer..........

Wat deed die? deed zijn beveiligings shirt uit en begon mee te kutten :p?
magrec
quote:
Wat deed die? deed zijn beveiligings shirt uit en begon mee te kutten :p?

Lol

ON TOPIC please :p
Jappio
quote:

amsterdam hè :rolleyes: :rolleyes: :D

ja gister ook weer vet gevecht voor de shoarma boer.. liep eentje met een gun rond daarzo een btje naar iedereen te dreigen. Dus maar ff kwartiertje gewacht whehe :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement