return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
!!! Gott Nytt År !!!

robstar
quote:
Originally posted by Vizay
gott nytt år på alla igen.....helt stelfrusen å lullig....skitsvårt å skriva då man e så frusen att man intehar kontroll på va man gör mewd händerna :p

Va tvungen å slå en drill när ja va ute...klarade inte av å knäppa brallorna. Haha! De va så jävla kallt!

Happy new year to all of u bastards!!! ;)

:)
SteveTranz4ever
Fan det låter som ni haft det sköjj Glorie och Scul :gsmile:

Hade vart kul å festat där

Glorie.... tack för dina gratulationer kram på dig för det... sista dagen på året... vilken jävla dag att fylla år på...

God fortsättning gott folk
dbl
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA

själv hade man det riktigt bra... ett tag iallafall.
först hem till en och käka middag och så firade vi 12 slaget där ute på gården där en hel del sköt raketer... var trevligt.
sen när vi kom in fick jag trösta en tjej... som har pojkvän (så tro inte att jag gjorde det för speciella anledningar.. grrr :))... så vi va inne på toalleten och pratade en stund för sen började det knackas på dörren för fullt så vi gick ut... sen en stund senare gick hon iväg för att prata med några andra och då var mina polare så extremt jobbiga... 1.. eller 2 iallafall pga att jag va med henne.. vi kramades och pratade och så och jag var bara snäll, men enligt dem så verkar man inte bara kunna vara det..... idioter.. för man kan la bara vara snäll... eller e det bara jag som e snäll och gullig och så??? iallafall enligt tjejerna... fick reda på att Sofia (den där bruden med pojkvän som jag gillar) hade pratat om mig.. när vet jag inte och fick aldrig reda på vad.. men när vi satt på pendeln in till stan så sa bruden jag tröstade "aha.. e det du som e daniel som sofia har pratat om???"

när vi kom in till stan så lyckades komma in på det stället vi hoppades på och när dem stängde kl 5 på morgonen så gick vi till mcdonalds och sen kl 07.12 tog jag tåget upp till sthlm och när jag kom fram till förläggningen vid halv2 - 2 gick jag och la mig och sov och sen gick jag upp kl 4 för att äta middag och sen låg jag och sov hela dan och nu e jag uppe ur sängen igen.. gick upp för 1 timme sen.

jo och finns det verkligen så jävla svart sjuka människor. vi träffade på tjejen som jag tröstades kille när hon skulle lämna in sin jacka i garderoben och jag visste inte att det var han, men han började mucka med mig... sen kom vakten och började prata med honom och sen sa hon till mig att det var han och så stack jag...

skumma typer det finns.. aja.. skall fortsätta surfa nu... hare
SteveTranz4ever
Det var synd att det blev lite knas med din kväll.... men du vet om man e kille som vill man inget hellre än att bara utnyttja tjejer för att komma innanför trosorna på dom... iaf om man ska tro många människors innställning till killar.
Shyrre iaf tycker jag att du ställde upp för henne när ingen annan gjorde det!
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det var synd att det blev lite knas med din kväll.... men du vet om man e kille som vill man inget hellre än att bara utnyttja tjejer för att komma innanför trosorna på dom... iaf om man ska tro många människors innställning till killar.
Shyrre iaf tycker jag att du ställde upp för henne när ingen annan gjorde det!

tyvärr så tror ju många det och i många fall så e det säkerligen så, vilket e synd för dem som verkligen e snälla :/

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden