return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Vad händer på nyårsafton??

OracaZ
Är det bara jag som inte har en aning om vad man ska göra på nyårsafton?? :mad: nån som har tips om typ vart ni ska gå :) eller om det finns nått bra att göra i sthlm/uppsala
dbl
skall först hem på middag hos en och sen drar vi in till stan så vi e där vid 12 slaget.. kollar på fyrverkerier och så så festar vi la.

blir nog roligt, hoppas jag.
det värsta e bara att se reaktionerna från polarna med min nya skjorta som jag köpte i går... en svart lite genomskinlig skjorta med nått typ av mönster eller nått gjort av glitter :)
skrynklig e den också såklart :)

den e inte så farlig som det låter... frågan e bara vad jag skall ha för byxor :/
mindshooter
Dra till en kompis på fest....blir typ alltid så :p
AC.
quote:
Originally posted by dbl
skall först hem på middag hos en och sen drar vi in till stan så vi e där vid 12 slaget.. kollar på fyrverkerier och så så festar vi la.

blir nog roligt, hoppas jag.
det värsta e bara att se reaktionerna från polarna med min nya skjorta som jag köpte i går... en svart lite genomskinlig skjorta med nått typ av mönster eller nått gjort av glitter :)
skrynklig e den också såklart :)

den e inte så farlig som det låter... frågan e bara vad jag skall ha för byxor :/

Låter som en rätt okej skjorta, så länge den inte blir för bögig. Men du måste väl ändå ha något under skjortan? alt. varm jacka

för mig blir det nog kostymbrallor och en vit (skrynklig skjorta) eller en annan vit med blårutigt mönster på

Självklara valet ikväll i Stockholm är (för mig men inte för mina tråkiga kompisar, argh) Munchenbryggeriet. Sitter just nu med flyerna i handen och tycker synd om mig själv att missa denna grej... förutom att de tar dit världskända DJS så har de champagne bar, laser show, andra visuela effekter, div dekorationer, hoppborg!! sådan där rolig uppblåsbar hoppborg man alltid hoppade i som liten och ett spel center om man vill softa lite och gliva av dansgolvet (vem vill det igentligen?)

glömde jag att nämna de har en av stans bästa utsikter över Stockholm och vad allt det innebär med fyvärkirer...
Endre

softa med rockets, har ju ingenstans att spela så...är ju tungt mobbad.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden