|
|
| total woot |
damn, dit geloof je ook niet.
zoals de meesten wel weten was ik met tijs n weekje in noorwegen, vanochtend zouden we om 12 uur terugvliegen.
Oke t vliegtuig had al n uurtje vertraging, maar omdat t keihard sneeuwde, was dat niet zo vreemd.
Op n gegeven moment konden we t vliegtuig in, maar moest er nog iets ge-defrost worden, komt er n hoogwerker, met daarop n kerel met n gasmasker, ff t vliegruig ontdooien :D
Daarna konden we eindelijk weg, en toen ging t fout... bij t opstijgen voelden we al dat t vliegtuig echt abnormaal trilde, maargoed, dat kan gebeuren... tot na n minuut of 10 de piloot ineens door de luidsprekers klonk met de mededeling dat er een probleem met de propellors was, en dat we onmiddelijk zouden omkeren.
Onze pa (die jarenlang iedere week naar engeland is gevlogen voor zn werk) vond t echt ontzettend eng, hij had t echt nog nooit meegemaakt, en hij was bang dat de vleugel zou afbreken omdat de propellor zo ontzettend trilde.
Nu staan we dus weer in noorwegen, en t vliegtuig is zo verrot dat t niet meer kan vliegen, nu gaan we op kosten van de vliegtuigmaatschappij in n hotel, en hebben morgenochtend om 6 uur weer een 2e poging...
Dit gaat je echt niet in de koude kleren zitten zeg!!!
Gelukkig leven we nog (al gaan er wel rare dingen door je hoofd als je op 10 km hoogte te horen krijgt dat t vliegtuig kapot is.....)
(we halen Qontact dus wel als t goed is...:D)
Grtzz
Tijs08 & total WooT |
|
|
| tijs08 |
pffff...
wat een verhaal...
Dan besef je ineens dat je toch wel erg kwetsbaar bent als klein mensje!
:rolleyes: |
|
|
| Donna |
Wow lieverdjes,lijkt me ZO in eng zoiets,want meer dan t over je heen laten komen kun je niet doen als je in de lucht zit.
Ben HEEL blij dat jullie op de grond staan,boeie dat t in Noorwegen is,dikke knuffel allebei!
En morgen gaat t goed want zoiets overkomt je maar eens in de zoveel tijd. |
|
|
| MaGiK54 |
Maaaar het weekje Noorwegen was wel leuk :p
Sterkte morgenochtend met het vliegen. |
|
|
| Three 'O Three |
Jezus, ik ben blij dat jullie weer op de grond staan!
Hoe was superoma eronder? :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|