|
|
| Kakao |
| Er bestaat toch ook zo'n ziekte waardoor je afgrijselijk snel verouderd, dat kwam toch ook door telomeren? Vind ik echt zielig voor die kinderen die het lochaam van een 90-jarige hebben :confused: |
|
|
| Chicane |
| Of ouderen die het lichaam van een kind hebben, Bart de Graaf dus :) |
|
|
| Smirnoff |
mischien interresant.....
'Tweede gekloonde baby wordt in Nederland geboren'
ANTWERPEN (ANP) - De tweede gekloonde baby die met de hulp van het bedrijf Clonaid van de Raeliaanse beweging ter wereld zal komen, wordt dit weekeinde in Nederland geboren. Dat zei de directrice van Clonaid, Brigitte Boisselier, vrijdagavond tegen de Vlaamse zender VTM.
Het gaat om een meisje dat bij een lesbisch paar geboren zal worden. De voorzitter van de Nederlandse afdeling van de Raeliaanse beweging, B. Overvliet, bevestigt dat het kind zeer binnenkort geboren zal worden. Volgens hem is de moeder 31 jaar en geen lid van de beweging. Hij zegt haar niet persoonlijk te kennen en weet ook niet waar het kind wordt geboren. ,,Dat zou heel goed in een kliniek in het buitenland kunnen zijn.''
Overvliet acht de kans groot dat nooit bekend wordt wie het gekloonde kind is. ,,Waarschijnlijk zullen de ouders de identiteit om privacyredenen niet bekendmaken. Bovendien kan het meisje gewoon het land binnenkomen, zonder dat iemand ziet dat het een kloon is.'' Over het bewijs dat een dna-vergelijking kan geven, is hij cynisch. ,,Er zullen altijd mensen zijn die dat in twijfel trekken.''
Clonaid-directrice Boisselier had vrijdag in de loop van de dag een interview met VTM-journalist Chris Borggrave. Daarin kwam de geboorte van de vermeende eerste kloonbaby Eve aan de orde. Borggrave vroeg Boisselier of zij iets wilde zeggen over de kloonbaby's die op komst zijn. Zij vertelde dat er een meisje op komst was in een ,,land niet ver bij u vandaan''. Voor de camera wilde zij ook nog bevestigen dat het ging om een buurland.
In een telefoongesprek met de journalist kort voor haar terugkeer naar Canada, zei zij volgens Borggrave dat het buurland Nederland was. |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Waarom zou klonen beter/sneller gaan dan gewoon die beestjes fokken? |
Beestjes, donorhuid van eeen koe??? En dat op je gezicht??? |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Otte
Beestjes, donorhuid van eeen koe??? En dat op je gezicht??? |
huh..:conf: ..te stnd ik volg em even niet meer...maakt ook niet uit geloof ik:) ik had het iig hierover
| quote: | ", als de mens dmv klonen kan zorgen dat de oogsten in Afrika niet worden opgegeten door sprinkhanen bv als we een ander insect klonen die de sprinkhanen opeet...
" |
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|