|
|
| Eye-Riz |
Ik zal je eens iets verklappen....
DAT IS HET OOK!
:p
15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by magrec
De eclips feesten in het burgerweeshuis duurden altijd tot 7:00 maar ik dacht dat de sluitingstijd in deventer 4:00 was.. |
Paar mnd geleden met Eclips ging men ook door tot half 6. Is nog te doen. Ach, ik kan zo ff met de auto naar huis crosse.... :tongue2 |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is... |
Alleen een listig vrouwmens kan zo'n opmerking plaatsen,bah:whip: :stongue:
Buuf en ik zijn ook weer van de party,ff kijken of we maybe iets met auto's kunnen regelen,we hebben gelukkig nog ff de tijd;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik zal je eens iets verklappen....
DAT IS HET OOK!
:p
tis maar hoe je het bekijkt :rolleyes:
(3 kwartier poken, wooooooooot! :disbelief ) |
|
|
| eieregooie |
Nou, als ik de vriendjes mag geloven die de vorige keer mee waren, dan had Nexus zelfs in Delfzijl gehouden kunnen worden en dan gingen we er nog heen... "Al moeten we fietsen" zei Zip... Dus ja... wij gaan er wel weer bij zijn... ff vrij vragen dan maar :D
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
tis maar hoe je het bekijkt :rolleyes:
|
Voor ons mensen uit de randstad is het gewoon een tyfusend... dat zijn we niet gewend :D :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|