|
|
| magrec |
Nah lucas ik heb ook voor jouw kaartje gereserveerd...
krijg vast wel een biertje vanje?
Naja als ik kom hehehe denk het wel griep is wel voorbij nu. |
|
|
| franzelare |
he mensen check this!!!
| quote: | Friday 02/07/2003 4:55:33pm
Name: Beckham
E-Mail: beckham@home.nl
Home: http://Deventer
Comments: Ik ga voor een lokale krant hier in Deventer een artikel over Nexus schrijven, en was benieuwd naar jullie mening over de feesten van Nexus. Deze kan ik dan meenemen in het artikel. Ik hoor graag jullie ervaringen per e-mail of laat het achter hier in het gastenboek! Alvast bedankt voor de medewerking.
|
uit het nexus gastenboek, als we nou eens met zijn alle beckham zijn emailbox vol spammen met onze lof over nexus :D
Ik zal alvast beginnen!!
er staat overgens ook vandaag in het huis aan huis blad van deventer een stuk over nexus! ik heb het nog niet maar als ik het heb zet ik het wel ff online :) |
|
|
| Eye-Riz |
Erg jammer :'(
Ik heb een berichtje gehad dat Josta niet komt. Schade, ik heb juist dit feest ook echt zelf de tijd om te feesten! Ben heel blij, want het enige dat ik hoef te doen is....DRAAIEN! Ja, en mensen goeiedag zeggen, hihi! Oja, en Kolkie 39 cent betalen omdat ie een boete had gekregen omdat wij vergeten waren een postzegel op zijn flyer te doen... :D
Ik heb in ieder geval HEEEEEEEEEEEEEL veel zin!!!! Ik moet van 23.00 tot 01.00 en ik ga voor een lekkere opbouwset, iets wat ik al hgeel erg lang niet meer heb gedaa, heb ik echt heel erg zin in!!! (ik vind opbouwen een hele eer, omdat je in feite de sfeer van de avond zet)
Daarna komt Johan. Die zal van waar ik eindig draaien naar waar de live set begint: van trance naar goatrance. Dan komt de live set dus. Erg spannend! We kennen hem alleen maar van demo. Op zich dus niet de beste move om hem op het midden van de nacht te laten draaien, maar we wilden nou eenmaal graag goa, en dat zet je nou eenmaal niet in het begin van de avond neer. En als afsluiter... Bemmel. Zijn nieuwste cd heet Verschrikkelijk Acid. Dus weet wat je te wachten staan ;) Voor de liefhebbers van iets minder heftig, hebben we de overheerlijke chill met de chill van dr Ixxe en dr Nixxe :)
Op naar een heerlijk avondje! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
eieregooie
IK KOM! :)
mr. zimz?? (delft toch?)
KOMT NIE, MOET WERKEN
spinning jack?? (delft toch)
ZIT IN DE ARDENNEN
access
KOMT OOK NIE, MOET ZONDAGMIDDAG WERKEN
de delft-crew houdt zich vrij rustig, al riep eiersmijter in het begin dat ze kwamen dus :conf:
|
Mja, ik kom dus wel :) Samen met 2 andere leute... en ik hoef nie te reserveren... ksta lekker op de gastenlijst :p ghehehe... TNX Iris! :) Kbegon me al zorgen te maken :nervous: Nu nog ff me pa z'n nieuwe 2e hands Mercedes zien te lenen :D en dan zijn we zo in Deventer :)
Dusss... Kheb er zin in :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| excellent :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|