|
|
| Eye-Riz |
het is wel verstandig ja. Want ook al zijn jullie vroeg, dadelijk is het vantevoren uitverkocht, en dan staan jullie daar..
Ik wil jullie niet dwingen, of haasten, want wellicht zal het allemaal wel meevallen, maar weet wel dat het vorig feest in feite ook vantevoren was uitverkocht, en dat was een feest met 700 man. Het Burgerweeshuis is een stuk kleiner, dus kaarten zijn ook eerder op.
denk aan de mogelijkheid van de bus, en dat we dat uiterlijk 1 feb moeten weten! (voor degenen die op de emailing staan: die krijgen de mail morgen!!!) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
het is wel verstandig ja. Want ook al zijn jullie vroeg, dadelijk is het vantevoren uitverkocht, en dan staan jullie daar..
Ik wil jullie niet dwingen, of haasten, want wellicht zal het allemaal wel meevallen, maar weet wel dat het vorig feest in feite ook vantevoren was uitverkocht, en dat was een feest met 700 man. Het Burgerweeshuis is een stuk kleiner, dus kaarten zijn ook eerder op.
denk aan de mogelijkheid van de bus, en dat we dat uiterlijk 1 feb moeten weten! (voor degenen die op de emailing staan: die krijgen de mail morgen!!!) |
ow ja, de bus weet niet of ik daar gebruik van moet maken:D Ff vragen:D En ff kijken hoeveel er gereserveerd moet worden, dan doen we gelijk een stuk of 5/6/7 ofzo:D |
|
|
| SnuggLe |
Heb vier kaarten gereserveerd door te mailen naar info@nexusparties.nl
Hopen dat dat zo kan/lukt........ |
|
|
| franzelare |
misschien zaterdag ff presale houden??
daar zijn ook een hoop mensen die gaan. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
moeten wij nog reserveren zoals de mailing adviseert? Of hoeft dat niet aangezien we waarschijnlijk wel vanaf het begin er zijn?:cool: |
Inderdaad, zet de koffie maar alvast heet! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|