return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Post hier de meest verschrikkelijke exemplaren die jouw liefdesleven hebben gekruist
View this Thread in Original format
Jappio
Oude thread van New Wave

quote:
KHEEEEEDAN, plaats hier je gare foto's van de bitches die je heb gebruikt offuh die jouw hebben geplayed (whehehe LOSURRRRZZZ)....offuh dat ze genomen wordt door je beste maatje........offuh.....alleen der tieten laten zien mag ook (HE HENKIE!! )......mannen mogen ook wel geplaatst worden (maar alleen door Glanis!!!! )

Omdat de oude thread is geclosed hier maar een nieuwe.. Als jij een echte bikkel bent (en ex-en hebt :rolleyes: (aangezien 50 % hier nooit het daglicht ziet best het overwegen waard)) post hier dan een foto (of meer) van je ex-en..

oja, definitie van een ex:

meisje waarmee je in ieder geval een x gezoend hebt :D

om maar gelijk het goede voorbeeld te geven:

2 avonden :)(linker)

1 avond 1 date (rechter)

2 weken :x
Switch
sorry gen foto van mij, de laatste heb ik verbrand met een sigaret :)
eieregooie
Er hebben geen verschrikkelijke exemplaren mijn liefdesleven gekruist...

Mja ok misschien toch wel... :p Maar daar heb ik dus echt geen foto van... Wat DENK je wel? :p :D
New Wave
OKee, de donkere dagen inhet leven van New Wave

Linker

Linker
TimeportE
hehe tim die 2de :crazy: :p

maar het kan allemaal veel erger, eff foto zoeken! :D
Miss Proximus

jaja :D De meeste van jullie kennen m wel...rara welke van de drie :D

(hoi Frans en Kolkmannetje :D)

Maar valt niet onder de categorie gaar, stop m maar gewoon onder "ex" :)

Ik heb eigenlijk geen gare exen want ik ga alleen voor lekkere gozers :stongue: :stongue: :stongue: [arro mode off]

Wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
Donna
Sja exen...
Ach,elke ex heeft zn goede en slechte dingen voor me gedaan,de 1 wat meer dan de ander maar zelf ben ik ook de ex van een aantal en heb ik ook mn goede en slechte dingen in de relaties gegooid.

Of ze nu lelijk of knap zijn vlgns de volksmond,je valt op iemand om bepaalde redenen.

Dus nee,geen foto's en andere ellende van mijn exen hier,wrom zou ik,the future is now,forget the past...
TimeportE
quote:
Originally posted by Donna
the future is now,forget the past...

is da ook nie zo'n lyric uit zo'n nummertje..

en anders oude wijsheid! ;)
Optimus
quote:
Originally posted by TimeportE
is da ook nie zo'n lyric uit zo'n nummertje..

en anders oude wijsheid! ;)

DJ Scot Project - F (Future is Now)

:D
TimeportE
quote:
Originally posted by Optimus
DJ Scot Project - F (Future is Now)

ik wist het!! :D

Donna
Yeh indeed,scot project,maar tis ook gewoon een waarheid,anders slinger ik er niet mee in de rondte:)

Als je teveel naar gisteren kijkt vergeet je je voor te bereiden om de dag van morgen door te komen zoals je t wilt;)
Plus het feit dat geschiedenis nog nooit toekomst is geworden,behalve voor Marty dan:D

En dan komt r ook nog s bij dat wanneer mensen teveel piekeren ze daar rimpels van krijgen en dat kan ik me natuurlijk niet permitteren:eek: :p

Duz,exen zijn past,als ze nu nog in mn leven zouden moeten zijn was dat wel zo geweest.
Dat mensen altijd zo over exen door blijven zaniken en hoe slecht ze wel niet zijn betekend dat er gevoellentjes zijn gekwetst,en sja,das beroerd,maar deal ermee ipv ermee te adverteren:)
jploveparade
[Pedopas]

[/pedopas]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement