|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Duz,exen zijn past,als ze nu nog in mn leven zouden moeten zijn was dat wel zo geweest.
Dat mensen altijd zo over exen door blijven zaniken en hoe slecht ze wel niet zijn betekend dat er gevoellentjes zijn gekwetst,en sja,das beroerd,maar deal ermee ipv ermee te adverteren:) |
Bedacht me toch ff dat ik me vroeger heel erg aangesproken had gevoeld :D Maar dan ontmoet je zo'n persoon achter een nick en weet je gelijk hoe je een post moet lezen :D
Anyway...Scot P rules..wat een wijze (harige) man :D
WOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :crazy: |
|
|
| Donna |
Grinz,was niet om persee jou aan te spreken maar ik kies er meestal voor om niet op deze manier in de aanval te gaan t/o mn "exen",dus was een algemene reply.
Mijn ex dude heeft zekers een aantal dingen gedaan waardoor hij vlgns mij tot de lagere groepering der bevolking behoort maar tijdens onze relatie heeft hij zeer zeker erg goede dingen voor me gedaan.
En sja RV kan ik de stempel "ex" niet echt geven,voelt nog te vers denk ik,plus t feit dat we afgezien van wat mindere,heel erg mooie tijden hebben gehad.
Ennn t feit dat wij niet uit elkaar zijn omdat we een schurft aan elkaar hebben maar juist andersom;) |
|
|
| Akira |
| new wave ik mis nog enkele exemplaren uit de KLAVEET!!!hehehe |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Akira
new wave ik mis nog enkele exemplaren uit de KLAVEET!!!hehehe |
gvd ik wist dat ie zou komen :p
Andere sjiks zaten niet meer in het archief :D
mwhehe :p |
|
|
| SnuggLe |

Die gozer die daar bukt is mijn Ex :D :D
Nah, nu ff for real:
Ik heb geen pix van mijn exen, sorry.
Heb al 3 jaar een relatie, en daarvoor alleen maar domme scharrels, plus 2 ervan leven al niet meer, beide met een auto-ongeluk omgekomen :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|